Annons:
Etikettts1-och-ts2-allmänt
Läst 2015 ggr
Mitchika
2014-09-24 04:59

TS2 Survivor Challenge I

Bara för att jag inte gjort något projekt på länge! 😃

Jag fick reda på den här utmaningen av en ren slump, sökte efter den och hittade en beskrivning av den. Sammanfattat så handlar det om att göra det jag gillar bäst. Skapa en grupp simmar, sätta dom i en hopplös situation där dom kommer dö i slutändan och se vem av dom som överlever längst! 😃

Här var det jag hittade om Survivor Challenge, för den som är intresserad: 
http://modthesims.info/t/341781

Det är dessa regler/riktlinjer som jag går efter i den här utmaningen. 🙂
Förutom att den som överlever vinner ingenting, annat än livhanken i behåll. Dom har inte anmält sig som frivilliga, dom placerades här för mig och för att underhålla mig, inget annat. 😇

Naturligtvis kommer jag att lägga mig i lite grann och hjälpa dom när jag känner att det behövs eller gör saker och ting roligare, men för det mesta kommer jag bara sitta tillbaka och titta på medan dom kämpar sig igenom dagarna själva. Först tänkte jag skapa åtta egna simmar, men jag kände mig lat. Dessutom vet jag inte hur kul jag tycker den här utmaningen är, så jag tänkte använda mig av åtta simmar som jag hade laddat ner. Möt våra åtta deltagare. 😃

Bakre raden från vänster till höger: Sephiroth, Sesshomaru, Itachi, Kisame, Inuyasha. Främre raden från vänster: Cloud, Megatron och Optimus Prime

Låt mig introducera dom ordentligt, för er som inte känner till vart dom kommer ifrån. Vi har bröderna Inuyasha och Sesshomaru från animen "Inuyasha", Itachi och Kisame från animen "Naruto", Cloud och Sephiroth från "Final Fantasy VII" och sist men inte minst Optimus Prime och Megatron från "Transformers"

Åtta karaktärer som jag tycker jättemycket om placeras på en ö för att kämpa för sin överlevnad och bara en av dom kommer levande därifrån… 

Här är den lilla ön jag byggt ihop åt deltagarna med prylarna som jag fick ha där enligt utmaningen

Dom har den billigaste grillen i spelet, dom har fyra tält dom får dela på (fanns ingen egentlig begränsning, men… ja, bara för att), en kylväska, en toalett och en dusch. Generöst att låta dom ha en dusch och toalett i alla fall, så där ska dom vara tacksamma! 

Jag får inte ringa brandkåren om en eldsvåda uppstår och simmarna får inte släcka den själva. Sommaren riskerar att bli lite seg, men när hösten och vintern kommer lär det bli spännande! Skrattar

Nu till den stora frågan: 

Vem tror du/vill du ska överleva den här utmaningen?!
Vem skulle du satsa dina simdaler på?! Vilken av dessa åtta simmar kommer stå ensam kvar när alla andra är döda?! 

Känner du inte till någon av karaktärerna kan du alltid välja det namn som du tycker verkar sötast/fulast/skummast eller bara ta något av dom som du gillar. 😃

Dessa åtta simmars mardröm börjar förhoppningsvis i eftermiddag…!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2014-09-24 14:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Killarna är på plats ute på ön, låt utmaningen börja! 😃

Bara en kommer att ta sig därifrån, som mest… alla kan ju stryka med i en eldsvåda om dom har otur. Vem kommer bli den lyckliga överlevaren!? 

Sephiroth: "Den som överlever den här utmaningen spårar upp vart hon bor och tar död på henne. Är vi överens om det?" 
Övriga deltagare: "Japp!" 

Hey… 😮

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 14:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Dag 1: Måndag

Alla åtta deltagarna har placerats på ön och utmaningen tar sin början. Killarna verkar upptagna med att undersöka sin nya omgivning och hitta eventuella vägar därifrån, men jag försäkrar er om att det inte finns några. 

Itachi och Inuyasha håller humöret uppe genom att kasta amerikansk fotboll med varandra och till synes ignorera situationen dom befinner sig i.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 14:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det är redan kö till toaletten. Givetvis har Megatron företräde, då han är… Megatron.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 14:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag kollade runt för att se var dom sista två karaktärerna höll hus och jag hittade Optimus Prime mitt uppe i ett kuddkrig med Kisame…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 14:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Sammanfattning av dag ett är i stort sett att alla ställde sig och spelade bollsporter med varandra, med undantag från Optimus Prime och Kisame som hade kuddkrig och vattenballongkrig med varandra.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 15:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

WHAT?! 😮🤦‍♂️

Jag svär på mitt liv att jag inte gjorde det här! Dom har precis träffats, dom har typ ingenting på relationsmätarna, inte ens kompisar! För guds skull, killar, det här är dag ett och mitt på dagen! Jag trodde vi skulle få vänta åtminstone ett par dagar för att sånt här skulle börja…! 😮

Det ENDA jag styr är att hjälpa dom att fixa lite mat (fram tills dess att maten tar slut i kylboxen) och eventuellt hjälper dom duscha och dylikt! Deras relationer och interaktioner med varandra lägger jag mig inte i… även om jag ser att jag borde det…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2014-09-24 15:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Det här kommer leda till katastrof, misstänker jag… 

Hur lyckades jag få till det här?! Nåja, det kommer bli obeskrivligt underhållande för mig att titta på i alla fall.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 15:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Okej, sammanfattning från dag ett, sista posten om första dagen! 

Inuyasha bestämmer sig för att charma Cloud, som blir väldigt smickrad

Direkt efter det så stöter Inuyasha på Itachi….

… och går direkt vidare till att hångla med honom.

Överlag så är det romantik i luften (särskilt Inuyasha verkar vara extra flörtig) och eftersom dom inte har hög relation till varandra eller rosa/rött hjärta så finns det ingen avundsjuka och inga sårade känslor… än….

Inuyasha vägrar att lämna Itachi ifred.

Det blev en gemensam lunch/middag där det huvudsakligen diskuterades hur attraktiva dom alla är.

Sephiroth lyckas flörta med Itachi efter att ha blivit nekad att ge Cloud ryggmassage två gånger…

Kisame visar upp sina bästa sidor, till Clouds stora förtjusning.

Cloud ville inte ha ryggmassage av Sephiroth (ganska förståeligt egentligen), men Optimus Prime gick bra!

Och eftersom att Optimus Prime visade sitt intresse för Cloud så måste genast Megatron komma och busvissla på Cloud!

Sesshomaru ledsnar på allas flörtande och går och lägger sig istället.

Och det är där jag lämnar killarna för kvällen och avslutar dag ett… jag måste nog ta ur den där moden… 🤦‍♂️

Herregud säger jag bara…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Dag 2: Tisdag, Sommar/Höst (slog över senare på dagen) 

Jag lägger till årstiden, då jag kom på att det kunde vara aktuellt att nämna också. Den här dagen börjar väldigt tidigt för killarna vägrade sova länge i sina tält. Dom klev upp direkt när mätarna var fulla. 

Så, tidig start på dagen med kö till toaletten och duschen, frukost och direkt efter följt av romantik. Är det bara jag eller ser Kisame lite upprörd ut över Itachi och Inuyasha, tro?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

SESSHOMARU! Vi har inte buskar för att ni ska kunna kissa i dom! Toaletten var till och med ledig, för sjutton! 😮

Tydligen kunde simmarna kissa i buskar i The Sims 2, mer än vad jag visste/kom ihåg.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Dag två börjar även bli känd som dagen då alla simmarna fattade allvaret i situationen för maten i det oerhört lilla kylskåpet som snåla Mitchika placerat ut tog slut. Ingen mer mat i kylen innebär desperat fiskande för att få tag i något nytt att äta!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Okej, misstag från min sida! Man kan tydligen inte lagra fisk i minikylen, vilket innebär att simmarna är totalt chanslösa att överleva när maten tar slut, så jag blev tvungen att ge dom ett nytt kylskåp. Svältfaran är över för den är gången, i alla fall.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Optimus, jag vet inte hur bra idé det är att du använder grillen egentligen… med noll poäng i matlagning, sämsta grillen och hög hunger så känns brandrisken väldigt hög…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2014-09-24 16:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Av någon anledning så verkade alla killar ledsna på allting mitt på eftermiddagen och hoppade in i sina tält igen. Dom var inte trötta eller så, bara… hoppade in och strejkade? 🤔

Alla utom Itachi och Inuyasha, som fortfarande håller på och charmar varandra…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Hur som haver, dag 2 når sitt slut i ösregn utan att några direkt nämnvärda saker händer. Matproblemet är löst tillfälligt, simmarna har börjat fiska och jag funderar på att låta dom börja odla saker att äta också då ingen av dom har matlagningsfärdighet hög nog för att kunna laga till fisken dom fångar…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Dag 3: Onsdag, Höst

Även känd som dagen då absolut inget spännande händer, annat än att Sesshomaru har börjat odla tomater, Inuyasha och Itachi har hånglat lite och majoriteten av killarna har grillat varmkorvar utan att starta en eldsvåda. 

Åh, just det, Megatron och Cloud har blivit förälskade och varit lite småflörtiga ihop, men inget som varit värt att fånga på bild. (Jag hann inte heller, hörde bara melodin och hittade dom med rosa hjärtan över huvudena) Inuyasha och Itachi är också förälskade, men det kändes nästan överflödigt att nämna med tanke på hur mycket dom har hållit på med varandra. 

Lite tragiskt när dom sen börjar dö, tycker jag. Jag trodde inte att dom skulle gå runt och flörta med varandra på den här ön… 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Där fick jag en bild på Cloud och Megatron tillsammans! 😃

… vilket par… 

Nåja, det var det sista som hände på dag 3 (det är tre minuter till midnatt nu) så det var en ganska händelselös dag. Sesshomaru kissade på sig precis utanför toaletten, men… ja, det hände inte så mycket.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Dag 4: Torsdag, Höst

Ytterligare en tidig dag tar sin början då killarna aldrig hört talas om sovmorgon (vilket kanske är bra i en överlevnadssituation) och den här börjar med att Sesshomaru och Optimus Prime kysser varandra romantiskt! Inför Inuyasha. Killarna verkar ha lyckats para ihop sig själva bra på egen hand.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Saker och ting börjar bli lite jobbiga för killarna på ön. Inte bara håller maten på att ta slut igen utan deras ambitioner går det åt skogen för. Flera av dom oroar sig redan och Megatron behövde lätta på trycket och gråta lite över att hans ambitioner går åt pipsvängen. 

Sympatin från Sesshomaru är överväldigande.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 16:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Första röda hjärtat och riktiga kärleken inträffade på ön! Det var Cloud till Megatron, vilket jag måste säga var ganska oväntat, men… nåja! 

Och Megatron, varför blänger du så nöjt åt Optimus' håll? Optimus är inte intresserad av Cloud längre, han är förälskad i Sesshomaru! 

… värsta crossover-fanfictionen någonsin…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2014-09-24 17:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Sephiroth mår inte så bra han heller… och maten är slut!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Inuyasha och Itachi hittar sätt att hålla värmen uppe i höstkylan medan Megatron… heja på… är det inte dags för er att börja dö snart?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Folk är upprörda och jag måste säga att jag trodde att det skulle gå mycket fortare att nå det här stadiet av panik och katastrofmående än vad det faktiskt gjorde.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Dag 5: Fredag, Höst

VI HAR VÅRT FÖRSTA DÖDSFALL! 

Första simmen är nere!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Cloud Strife från Final Fantasy VII är den första att dö i Survivor Challenge I! 

Sju stycken är kvar. Stackars Megatron, men ja… jag hade inte räknat med romantik på ön, så det blev lite extra sorgligt nu.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

ANDRA SIMMEN HAR DÖTT NU! 

Sephiroth, även han från Final Fantasy VII, är den andra simmen att stryka med i Survivor Challenge I!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

TREDJE SIMMEN HAR DÖTT! 

Dom dör som flugor nu allihopa! Inuyasha, från animen med samma namn, är den tredje simmen att dö i Survivor Challenge I!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2014-09-24 17:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Alla kvarlevande deltagarna sörjde Inuyasha förutom Itachi, hans pojkvän, som gick på toa.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Åh… det var därför du… ehm… 

FJÄRDE SIMMEN HAR DÖTT! 

Direkt efter Inuyasha så stryker Itachi med på toaletten! Itachi, från animen Naruto, är den fjärde att stryka med i Survivor Challenge I!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Liemannen sparar tid genom att gå direkt från Inuyasha till Itachi…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

FEMTE SIMMEN HAR DÖTT! 

Ånej, en av mina toppfavoriter och den jag röstade på… Optimus Prime, från Transformers, är den femte simmen att trilla av pinn i Survivor Challenge I. 😕

Det är mitt fel att Optimus ser ut sådär för stunden, förresten. Jag glömde fixa hans utekläder, så när det blev höst och kallt så ville han ha jacka på sig istället..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Nu är det tre stycken kvar som tävlar om förstaplatsen! Vem kommer ta hem den!? Blir det Sesshomaru, Megatron eller Kisame!?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

HERREGUD! Den här upplösningen hade jag inte väntat mig! 😮

SJÄTTE OCH SJUNDE SIMMEN HAR DÖTT! 
Och därmed har vinnaren blivit utsedd! 

Medan Liemannen stod och tog itu med Optimus' död så gick Megatron, Sesshomaru och Kisame dit för att sörja. När dom väl var framme så strök både Sesshomaru och Megatron med SAMTIDIGT! 😮

Jag… antar att Liemannen får avgöra vem som kom på andra respektive tredje plats…?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-09-24 17:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Liemannen hämtade Megatron först, så Megatron tar hem tredje platsen i Mitchikas första TS2 Survivor Challenge! Sesshomaru hämtades därefter, så han kammade hem andraplatsen! Grattis… killar… 

Varenda en strök med på dag 5, men när klockan tickar över till midnatt till dag 6 så har vi en vinnare ståendes i regnet! 😃🥳

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2014-09-24 17:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

STORT GRATTIS till Kisame från animen Naruto som kammade hem förstaplatsen i Mitchikas första TS2 Survivor Challenge! 😃🥳🏆🌺

Som den enda överlevaren kommer han att få flytta från ön till en plats kallad "Överlevarnas Villa 1" där han ska få leva ett vanligt, normalt och förhoppningsvis lyckligt simliv. Gravarna kommer att flyttas till kyrkogården som jag har förberett plats för i kvarteret, som jag misstänker kommer bli ganska full om utmaningarna fortsätter. 

Här är slutresultatet för tävlingen: 

  1. Kisame Pokal
  2. Sesshomaru (Dag fem)
  3. Megatron (Dag fem)
  4. Optimus Prime (Dag fem) 
  5. Itachi Uchiha (Dag fem) 
  6. Inuyasha (Dag fem) 
  7. Sephiroth (Dag fem) 
  8. Cloud Strife (Dag fem) 

Jättegrattis, Kisame! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

FemFem
2014-09-24 18:32
#36

Oh no! Jag "hejade" ju på Megatron. 😮

Mitchika
2014-09-24 19:09
#37

#36 Men han knep tredjeplatsen i alla fall! 🙂

Det är alltid något, även om han är lika död som övriga, men… han klarade sig länge. 😃

Jag hejade på Optimus… 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

FemFem
2014-09-24 19:21
#38

#37 Jo, det gjorde han ju! 😃 Visste inte ens vem han var förrän jag googlade nyss, och såklart att jag till och med omedvetet väljer att heja på ondingen, haha. x)

Gerbilles
2014-09-24 19:29
#39

Attans, jag hejade ju på Optimus…! 😟

Sasa Allie
2014-09-24 19:57
#40

Jippi jag hade rätt.😃


Silent_Hill
2014-09-24 20:10
#41

Och självklart så hejjade jag på den som dog först Looser och därmed blev sist 😃

 Aja, han vart ju etta i något iallafall Tummen upp

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Annons:
Nelley
2014-09-24 20:16
#42

Hann du mata kisame innan han dog?🤦‍♂️😎

Mitchika
2014-09-24 20:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#43

#38 Haha, snyggt att lyckas med det omedvetet! Det är sann ondska det! 😇😃

#39 Det gjorde jag med… 😕

#40 Åh, grattis! Du är Kisames första och hittills enda supporter! 😃

#41 Typiskt… jag trodde inte att Cloud skulle dö först, men… Tifa fanns ju inte där och han behöver verkligen Tifa, så det borde väl varit någorlunda väntat? Även om han verkade ha hittat tröst hos Megatron… återigen, värsta crossover-fanfiction även…! 🤦‍♂️

#42 Så fort som jag såg att Megatron och Sesshomaru börjat dö (dom försvinner direkt ur menyn då) så skrev jag in "maxmotives" och Kisames humör blev på topp igen. 😃

Han överlevde och har flyttat in i Överlevarnas Villa, som jag ska försöka orka bygga så småningom. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Sasa Allie
2014-09-24 22:19
#44

Tack Mitchika.


Molekylflickan
2014-09-26 07:18
#45

Det var Kisane jag röstade på! Haha, de dog som flugor…

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Mitchika
2014-09-26 14:59
#46

#45 Kul att Kisame fick några fler supporters tids nog i alla fall. 😃

I ögonblicket när utmaningen tog slut så hade han inte en enda röst, Men nu har han några åtminstone. 🙂

Jag får nästan ta göra en Survivor Challenge II med andra deltagare snart… antingen fler karaktärer som redan existerar eller så skapar jag några egna. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: