Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1810 ggr
Mismel
2014-09-27 18:40

Åsikter om Sims 4

Hej allihopa! Nu har ju sims 4 funnits ett tag och vi har nog alla spelat en del. Nu vill jag veta vad alla tycker om spelet! Vad förväntade ni er? Blev det som ni förväntade er? Om ni jämför med de andra spelen, vad är bra? Dåligt? Shot!

Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna.

Annons:
SimsBrooke
2014-09-27 19:28
#1

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mismel
2014-09-27 21:23
#2

Själv så tycker jag mycket bättre om 3:an. Jag tykcer att själva animeringen i spelet har lite Disney-stuk och det gillar jag inte alls. Tycker inte alls om stadsläget, vill ha det som det var i 3:an.

Men 4:an har lite "pro's" också. Det är såklart mycket mer utvecklade simmar och roligare jobb. Jag gillar hur menyerna ser ut och bygga hus läget är otroligt bra och välarbetat.

Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna.

Molekylflickan
2014-09-27 21:54
#3

Vad jag förväntar mig (har inte spelat än) är inte så mycket. Visst, smarta simmar, nytt Create a Sim, men Create a Style var min favoritbit och nu är den biten borta. Att titta på mitt familjeträd bestående av 2 generationer har också varit kul och jag älskar att kunna gå runt i världen och utforska. Så sett vågar jag inte hoppas för mycket, enligt mig är det ett ofärdigt spel där de tagit bort fler uppskattade saker än de lagt till… Och där har jag inte ens nämnt småbarnen, som jag uppskattar mycket mer än bebiserna… De är sötare, kan göra mer och så vidare… Bygga hus, skulle jag vilja testa. Fast utan Create a Style… hm… nja. Kör nog med mitt sims3 ett tag till.

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Upp till toppen
Annons: