21. Spelhjälp

Flygande bok?!

2014-09-29 21:29 #0 av: KastKatt

Alltså, vad sjutton är detta? :O Alltså. Är helt i chock, aldrig sett eller läst om något sådant. XD

Sitter och spelar i lugn och ro så kommer det en bok flygande igenom marken som "tänker" på sig själv och har "Finns Jag?" som namn? Det gick inte att klicka på den!

Följde efter den ett bra tag och den flöt omkring och typ öppnade sig och sedan försvann! :O

Anmäl
2014-09-29 22:38 #1 av: [Mathildaqdt]

Tror att det var en människa som höll i den men människan syntes inte, det brukar hända på min med! :)

Medarbetare för nåltovning i fokus ^^

Anmäl
2014-09-30 22:45 #2 av: KastKatt

#1 Okej, passande namn boken hade i så fall :P

Anmäl
2014-10-01 08:29 #3 av: fia1116

Det där brukar hända i mitt spel också, med varierande föremål. Paraplyer, böcker och käppar är vanligt. Jag vet tyvärr inte vad som orsakar det men jag stör mig inte fruktansvärt mycket på det. :)

Anmäl
2014-10-01 12:59 #4 av: Mitchika

Det där fick mig att skratta så mycket... Gapskrattar

Både för själva händelsen (jag har aldrig haft vandrande föremål i mitt spel Ledsen) och för bokens titel! Helt underbart! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2014-10-01 20:13 #5 av: KastKatt

#3 hahahaha!

#4 HAHA Men visst är den en fantastisk tillfällighet? Jag trodde det var något hemligt och att boken skulle vara magisk eller något haha

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.