Annons:
Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 1348 ggr
00eme05
10/5/14, 12:47 PM

Hjälp, blir galen!

Jag blir galen, jag fick ett updrag på TSM där jag skulle vara en präst och lära känna alla mina "anhängare" , fyra stycken då, jag är God vän med alla fyra men de står bara 3/4. Jag har testat att bråka med en, sedan blir vän igen, men de funkade inte. Kan någon hjälpa mig hur jag ska göra? Det går inte att avbryta uppdraget för det är ett sånt jag måste göra :/ Någon som har ett tips?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
00eme05
10/5/14, 3:16 PM
#1

Uppdraget heter inkvisiationen

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Simssis
10/5/14, 7:29 PM
#2

Nu var det ett tag sedan jag spelade TSM men jag ska försöka hjälpa så bra jag kan. 

Är du säker på att det är fyra stycken "utvalda, asså som spelet väljer åt en, eller kunde du välja fyra random personer som har den religionen och bli vän med dem? 

Finns det någon interaktion som heter lära känna när du klickar på dem? kan hända att du måste välja den interaktionen för att spelet ska tolka det som att du har lärt känna dem och inte att du bara är vän med dem utan du måste välja lära känna då du klickar på dem. :)

Annars kan du försöka göra nån interaktion med alla de fyra för att se ifall det är så att du inte är tillräckligt bra vän med nån av dem trots att det står att du är god vän med dem. 

Det är de  enda sätten jag kommer och tänka på just nu som kanske kan funka. :)

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

LottaV
10/5/14, 8:23 PM
#3

Är dom rätt troende

Ett gott skratt förlänger livet

00eme05
10/6/14, 7:12 AM
#4

#2 det fanns 4 stycken som hette tillexempel "Anhängare Astrid", och om man blev vän med en stod det på uppdraget 1/4, har klickat Lärt Känna på alla men funkar fortfarande inte :/ Jag kan också påpeka att det står t.ex 1/4 "Identifierade", kansks inte till stor hjälp men jaja. #3, jag tror det, varje gång jag frågar vilken religon dem har så står det Simonist, tror religonen heter så, och denär den religonen min präst har. Jag hittade hur man avbröt uppdraget, men jag tackar för ni försökte hjälpa :)) tack!

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: