Annons:
Etikettövrigt
Läst 1527 ggr
SegerSims
2014-10-06 12:37

Spelar ni sims 3?

Ni som har köpt Sims 4, spelar ni fortfarande sims 3 något? Eller är det bara Sims 4 som gäller nu?

Själv har jag båda spelen men spelade bara sims 4 första dagen och nu sysslar jag med att göra lite annat. Men min längtan är att få spela sims 3.

Annons:
Skogsraah
2014-10-06 13:56
#1

Jag valde båda två, eftersom jag inte har tänkt sluta spela Sims 3 än. Har inte blivit något Sims 3 sedan Sims 4 kom, men jag har bland annat en legacy i Sims 3 som jag vill spela klart. Så det kommer inte vara uteslutet bara för att 4:an kom 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

SimsBrooke
2014-10-06 18:53
#2

Jag valde också båda, för jag tänker fortsätta spela The sims 3. Men just nu är det mycket The sims 4 :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

SegerSims
2014-10-06 22:13
#3

Även jag satte båda då jag vill spela båda men just nu spelar jag inte alls men känner bara sug till 3:an, just nu i alla fall. Och jag kommer verkligen inte sluta m,ed 3 på väldigt länge då jag gjorde det misstaget med 2:an och jag har inte haft orken att installera det igen. Men jag ska en vacker dag … eller rengnig 👍

Sims3linnea
2014-10-19 15:11
#4

Valde bara sims 3 eftersom jag inte har 4:an än.

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Ikajo
2014-10-19 17:14
#5

Jag har för tillfället lånat ut sista expansionen till en kompis och kan inte spela 3:an pga det men jag har inte heller saknat det.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Namiko
2014-10-19 18:37
#6

Jag spelar mest sims 2 för stunden men kommer att återgå till sims 3 med förr eller senare.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Annons:
stinabest
2014-10-19 21:27
#7

Bara Sims 3 för kan inte ens spela The Sims 4 hur mycket jag än vill (dock är jag inte alls sugen hahah)


Upp till toppen
Annons: