Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2197 ggr
Exoticas
10/25/14, 9:00 PM

TS4 - Kan inte diska?

Hejsan! 

Jag har ett problem till och från och det är att det inte går att diska, städerskan eller mina simmar går bara runt och lägger tallrikarna på olika ställen.

Funkar inte viket handfat eller diskho jag än tar =( någon som haft samma problem?

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Annons:
Vermin
10/25/14, 9:09 PM
#1

Jag har samma problem sedan sista patchen. TheSimSupply på youtube har det med 😕

Exoticas
10/25/14, 9:19 PM
#2

Jag har haft det sedan start =( konstigt eftersom att sambon spelar på mitt konto men från hans dator och han har inte haft det problemet, jag har dock spelat ganska mycket mer än honom!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Vermin
10/26/14, 9:31 AM
#3

Bara att hoppas att EA fixar detta, det blir lite drygt att dra disken till diskhon själv 😕

Exoticas
10/26/14, 11:21 AM
#4

Ja, speciellt när man inte hittar en liten pytte burk som de ställt någonstans X)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Icewolf88
10/26/14, 12:06 PM
#5

Har samma problem sedan spelet släpptes. Det är riktigt frustrerande och hoppas att EA snart fixar problemet! Det slutar oftast med att jag själv får dra alla tallrikar till vasken, haha. Ibland så är simmarna snälla nog att diska själva, men oftast plockar de upp all disk för att sedan ställa högen i bokhyllan, å pianot eller inne i sovrummet, haha, helt vrickat är det, egentligen. 😃

Upp till toppen
Annons: