Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1200 ggr
Spooki
10/26/14, 3:59 PM

Sims frågor

Hej! Jag har två frågor om Sims. Jag har en familj som består av en häxa och två älvor. Häxan har adopterat tre barn och min första fråga är hur gör jag barnen till älvor, häxor eller vampyrer. Min andra fråga är om man kan skapa en ny figur i spelet och sen att min andra familj träffar den figuren? Går det om det går hur gör man. Tack på förhand!

Åhh NINJA Ninja

Annons:
Castiel.
10/26/14, 4:01 PM
#1

Du trycker Shift + Ctrl + C så får du upp en ruta längst upp, där skriver du "testingcheatsenabled true". Sen väljer du den Sim du vill ändra, håller in Shift och klickar på simmen, då bör det komma upp något som heter "Ändra sim" eller något liknande.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Bara Anna
10/26/14, 4:05 PM
#2

1) Älvor och häxor behöver nog dricka ett elixir (skapas genom alkemi) . Vet inte om vampyrer har samma elixir. Men annars så kan du alltid få en annan vampyr att bita.

2) Du kan gå in på Ändra stad och där använda skapa / flytta in hushåll och flytta in i staden. Att träffa är lite klurigare. Antingen hoppas på det bästa genom historiens gång. Alternativt som jag gjort ibland om det är en tilltänkt äkta hälft det rör sig om faktiskt flyttat in simmen i mitt hushåll, men låtsats som om personen inte alls bor där till historien har kommit ikapp…

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Spooki
10/26/14, 4:07 PM
#3

Tack så mycket för det snabba svaret. Skriver igen om jag undrar något annat.

Åhh NINJA Ninja

Spooki
11/3/14, 5:09 PM
#4

#1 Jag har nu testat att göra som du diskret men jag får inte upp något. Har jag fort något fel eller finns det något annat jag kan föra?

Åhh NINJA Ninja

emiliaolsson
11/3/14, 8:30 PM
#5

#4 Så som #1 säger funkar men kan orsaka många buggar och skit. Jag skulle inte rekommendera att du gör så

Spooki
11/4/14, 7:55 AM
#6

Ok #5 har du något annat tips?

Åhh NINJA Ninja

Annons:
Upp till toppen
Annons: