Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 651 ggr
VilmaKristina
2014-10-28 18:09

Felaktig fil hittad.

Jag har skrivit förut att jag inte kunnat uppdatera pga ''felaktig fil hittad''. Jag tröttnade på att inte kunna lösa det så jag avinstallerade alla mina sims förutom två som jag själv inte äger utan fått låna skivan av en kompis.

Nu när jag försöker uppdatera så står det ännu en gång ''felaktig fil hittad''.

VAD SKA JAG GÖRA? 🤐

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


Annons:
GemTwist
2014-10-28 20:04
#1

Jag får ofta det när jag har eget installerat t.ex mods i mitt spel… Men nu när du har ominstallerat alla förutom två borde det väll inte vara det. Men gå och kolla i filen om du har det. (om du nu använder mods vill säga)

VilmaKristina
2014-10-28 20:27
#2

#1 

Jag hade 3 mods nerladdade men raderade alla, kan ju inte ha lyckats att radera dom(gjort fel).

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


Mitchika
2014-10-28 21:30
#3

Först och främst, ta bort hela Mods-mappen från din The Sims 3-mapp om du fortfarande har en Mods-mapp där. Radera den eller om du vill spara mods och eget innehåll till efter uppdateringen så flytta ut den på en tillfällig plats (till exempel skrivbordet). 

När du har gjort det så starta Origin och logga in med ditt konto. (Det är samma konto du använder för att logga in på The Sims 3s hemsida) Se om Origin behöver uppdateras och behöver programmet det så låt det uppdateras. 

Prova sen att starta startprogrammet igen och ladda hem uppdateringen. Funkar inte det kan du testa att flytta ut Downloads-mappen ur The Sims 3-mappen (om du har mycket CC där). Fungerar det fortfarande inte så låter det som att man behöver ta hjälp av utomstående program för att lösa det där..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: