Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 964 ggr
kokoskakan02
10/29/14, 10:36 AM

Skärmen glider i sidled

Jag tänkte lägga den här i fel/buggar med spelet men den hoppar hela tiden ner till off topic så jaja…

På min familj så glider kameran hela tiden i sidled utan att jag gör någonting, sen är den jättesvår att få tillbaka till simen. Den kan börja glida över hela världen utan att den går att stoppa, jag har testat att gå tillbaka till huvudmenyn och gå in på världen igen men det förändras inte. Finns det någon lösning på det här problemet?

Annons:
Mitchika
10/29/14, 10:44 AM
#1

Det låter inte som ett fel med spelet, utan det låter som att en knapp eller en tangent på musen eller tangentbordet har fastnat. Antingen bokstavligen (så att den är nedtryckt så att det syns) eller att det blivit något fel om man till exempel råkat klicka/trycka för hårt. Speciellt när du nämner att kategorierna här på sajten hoppar ner också. 

Har du provat att trycka ner piltangenterna på tangentbordet en och en för att se om problemet upphör? Alternativt kan du behöva starta om datorn, då borde problemet ha löst sig om inte någon tangent/knapp sitter synbart fast. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: