Annons:
Etikettövrigt
Läst 2290 ggr
jenny003
10/31/14, 10:06 PM

Serie nummer

Jag har tappat bort mina serienummer till the sims 3 och the sims 3 årstider och är jätte ledsen jag vet inte vad jag ska göra för jag vill inte köpa nya spel kan man inte skicka till nån och fråga om nya serie nummer vad ska jag göra?

Annons:
Mitchika
10/31/14, 10:14 PM
#1

Att efterlysa seriekoder/serienummer till olika The Sims-spel är emot sajtens regler! Läs gärna igenom sajtens regler en gång till via länken nedan: 

http://thesims.ifokus.se/articles/4f22e1dd88f47231d9006c25-regler?stickies-1

Där finns även ett förslag på vad man kan göra om man har tappat bort sin kod. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

jenny003
10/31/14, 10:27 PM
#2

Kan du berätta vad man ska göra om man har tappat bort sin kod

Mitchika
10/31/14, 10:30 PM
#3

#2 Det står i sajtens regler som jag länkade till: 

"Skulle det vara så att man på ett eller annat sätt förlorat sin kod till The Sims och därför vill hitta ett sätt att få en ny, så får man höra av sig till EAs support på nummer 08 44 68 00 04 (öppet 10-18 måndag-lördag)." 

Jag är ganska säker på att numret fortfarande är aktuellt, någon som har ringt det nyligen får gärna bekräfta det. 🙂

Har du registrerat spelen på ditt konto på The Sims 3s hemsida?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

jenny003
11/1/14, 6:52 PM
#4

Nej jag har inte registrerat spelen på mitt konto på det sims 3s hemsida jag har inte ens ett konto på the sims hemssida😕

Aniara14
11/1/14, 7:30 PM
#5

Har du spelen installerade på datorn fortfarande? Isåfall är det ju lätt att få reda på serienumren.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: