Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 1473 ggr
emiliahok
11/4/14, 8:59 PM

Snälla, hjälp!

Jag har tappat bort min startsida till mitt sims och kan inte spela. Kan man byta startskiva? Har precis köpt årstider, Kvällsnöjen & nattliv men kan inte testa dom :( Om någon vet, snälla skriv här. Låter helt desperat men men. Är typ det. Har skrivit in serienumret på origin men när jag trycker på spela så står det bara att det inte finns någon skiva :(

Annons:
Smedhultaren
11/5/14, 7:45 AM
#1

Låna av en kompis och installera startskivan :)

[xMondSy]
11/5/14, 12:11 PM
#2

Är bas spelet redan installerat på datorn så ska du bara kunna installera ett av dina nya som blir spel skivan istället. Tänk bara på att eftersom årstider är en senast utkomna du har så är det den som du får sätta i spelaren. 

För att kunna använda sig av en nedladdad version via Origin så måste du först ha spelet registrerat på thesims3.com
Sedan loggar du in på Origin  och trycker på "origin" längst upp till vänster, lös in produkt kod (Nyckeln till spelet) och sedan nästa. Då borde de komma upp att spelet nu ligger bland dina spel.
Gå till "Mina spel" syns klart och tydligen strax under Vänner och Hjälp, håll muspekaren över spelet och tryck sedan på ladda ner. Dock krävs internetuppkoppling till att ladda ner spelet, men när det väl är nere så behöver du inte bry dig försen du måste installera om det och då är det internt igen som gäller. 

Varsågod :)

Upp till toppen
Annons: