Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1388 ggr
Marsviss
11/9/14, 2:49 PM

Hur ska jag nu avinstallera innehållet?

Ja, som titeln gäller så undrar jag hur jag avinstallerar innehållet i the sims 3. Jag är medveten om det sätt då man går till installerat innehåll för att markera ut de innehåll man vill ha bort, för att sedan trycka på avinstallera. Men grejen här är att jag inte får det att fungera. Spelet har helt gått in i väggen och då jag klickar på avinstallera, så hackar det upp sig och kan inte fortsätta 

🤔

Jag kan ju börja med att jag har suttit här och kämpat med att ominstallera alla mina 7 sims skivor, efter att har laddat ner alldeles för mycket stuff 🥵. Så när jag väl höll på så tänkte jag att jag skulle uppdatera spelet också, eftersom det var ett tag sen. Det gick precis som det ska, men så går jag in på ”installerat innehåll” (på startmenyn) och då är ALLT som jag trodde skulle försvinna när jag avinstallerade alla spel, kvar… Spelet är köpt för väldigt länge sedan, så det är som sagt mycket installerat innehåll som jag har byggt upp med åren, när jag även började använda olika mods så antar jag att det var droppen för spelet. Det kraschade totalt och jag får knappt upp startmenyn. Att spela kommer inte på fråga längre…

Jag avinstallerade alla spel genom att gå in på kontrollpanelen – program – avinstallera ett program.

Borde inte själva innehållet också ha tagits bort då jag avinstallerade spelet? Eftersom att det var problemet till att mitt sims slutade funka, så är jag ganska desperat om att få bort dem. Och jag som trodde att om jag bara ominstallerade alla spel så skulle ALLT fara bort och jag kunde få en bra omstart på det hela… 

🤦‍♂️

Men aja, har någon annan varit med om liknande? Och hur ska jag göra för att kunna börja om helt på nytt igen, utan backup?

Annons:
Upp till toppen
Annons: