Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1278 ggr
stinabest
11/23/14, 4:28 PM

The Sims 3 vill inte fungera

Blir galen. Mitt The Sims 3 vill inte fungera och har ingen aning om varför. Spelade det, sparade och stängde av det. Sen när jag ska starta det och spela det igen så precis efter jag tryckt på playknappen kommer det upp The Sims™ 3 Semesterparadis avslutades oväntat och sedan så blir skärmen svart så jag måste tvångsavsluta programmet.Har ingen aning om hur det kan ha blivit så. Har försökte med flera lösningar, kollat i min Save-mapp efter trasiga filer, rensat cache, tagit ur modsmappen men inget fungerar? Tror inte ens att jag installerade något innan jag starta det andra gången så det verkar som det bara har slutat fungerar, men det känns ju lite konstigt. Spelar på en Mac btw.

Jag undrar nu om någon här vet hur man fixar detta? Tack!


Annons:
Gladasvampen
11/23/14, 6:54 PM
#1

Det som händer dig har hänt mig också efter att jag uppdaterat till nyaste ios, spelet stänger ner sig ibland och ibland funkar det.. superirriterande :(

The Idizen
11/23/14, 9:18 PM
#2

Uuuh, då ska jag inte uppdatera! 🤐

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

stinabest
11/24/14, 7:33 AM
#3

#1

Jaa, så måste det vara! För sen uppdateringen har det inte funkat. Men åhh, så irriterande. Undrar om det någonsin kommer funka igen då…? ):


Gladasvampen
11/24/14, 9:16 AM
#4

#3 troligen måste the sims 3 uppdateras för att funka eller så måste apple göra en ny förbättrad uppdatering. Troligen blir det upp till apple då EA har slutat förbättra the sims 3 om jag inte minns fel :/

Upp till toppen
Annons: