Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1373 ggr
menokej
11/25/14, 4:05 PM

Osynlig katt-hund-föl-sim

Skapade en familj som fick många barn. Märkte att spelat började bugga då butlern försvann genom golvet och fastnade överallt. Sen när jag tittade till pappan så var han osynlig! Inga simmar kan göra något med honom, han kan bara göra saker mot dem, det går alltså inte att klicka på honom. Det började med att han blev katt, han kunde välja att klösa på saker osv. Han kan fortfarande göra alla materiella saker som att läsa, använda datorn, bada i poolen osv. Efter att han blivit katt så blev han föl, han kunde välja att t.ex. bli flaskmatad av andra simmar. Då försökte jag döda honom, eftersom att jag blev less haha. Och nu är han en hund, han kan skälla åt saker osv. Jag har testat döda honom några gånger men det går inte! Han kan inte dö!! Har försökr svälta honom i poolen, men det är omöjligt. Han är just nu en odödlig osynlig sim-hund… Jag testade med att mamman var otrogen mot honom men han reagerade inte ens. Jag testade försöka flytta honom till ett eget hem, men det kom upp att hushållet måste innehålla minst en vuxen… Har också provat gå in i ändra utseende, men han är lika osynlig där… Visst för att det buggar ganska ofta men något liknande har jag aldrig varit med om haha!! Har något ett tips på hur jag kan döda honom? Gillar verkligen familjen så vill helst inte skapa en ny.

Annons:
kokoskakan02
11/26/14, 7:00 AM
#1

Har du provat resetsim?

Connon
11/26/14, 8:24 AM
#2

Jag hade något liknande på ett föl. De sjönk ner i marken men det försvann när det åldrades.

Upp till toppen
Annons: