Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2830 ggr
[hanna1999]
11/29/14, 9:37 PM

Sims 4 expansionspaket idéer.

Hej för ett tag sen läste jag ett intressant inlägg om vilka expansionspaket man tycker ska komma ut till TS4. Vilket fick massor med roliga förslag på både uppföljare på gamla EP och nya.  Tyckte det var väldigt roligt att läsa det så startar en ny likadan tråd eftersom jag inte hittar den gamla. 😉

Så har ni några intressanta idéer och förslag på nya EP eller gamla som borde bli uppföljare? 

Själv tycker jag årstider är ett måste och borde vara ett av de första och sen så skulle det vara väldigt roligt om det kom ett EP där simmarna kunde bli sjuka och skadade. Nu menar jag inte bara allergier och förkylningar utan mer seriösa saker som tex ett brutet ben eller brännskador när simmarna börjar brinna. Det skulle bli väldigt roligt att spela med, då det blir ett spel som simulerar ett verkligt liv mycket mer.

Annons:
DenLin
11/29/14, 10:12 PM
#1

Jag tänker att en kombination av årstider/väder och resor hade varit kul, och att man i så fall kan resa till såväl sol som snö 😊

[hanna1999]
11/30/14, 7:46 PM
#2

#1 Det låter hur kul som helst!! Gud vad kul det skulle vara att åka till nån skidort eller nåt 🙂

Calcifer
11/30/14, 8:32 PM
#3

Jag vill ha tillbaka toddlers och diskmaskiner först och främst.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lizelda
11/30/14, 9:11 PM
#4

Jag vill ha ett Open for buisness!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

blackwood
12/2/14, 8:12 AM
Upp till toppen
Annons: