Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 2030 ggr
Whippet
12/13/14, 10:17 PM

Sims 4

Hej!

Tänkte önska mig sims 4 i julklapp. Men måste fråga en fråga :)

* Är det ett bra, nyttigt spel för en 13 åring? Då min pappa inte tillåter mig spela wow, då man typ måste köpa saker och att det är beroendeframkallande och så.. sims är väl långt ifrån?

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Fridaaaa
12/13/14, 10:21 PM
#1

Skulle säga att alla spel kan vara beroendeframkallande beroende helt på personen. Men skulle säga att en 13 åring lätt skulle kunna spela the sims, tycker jag i alla fall. 

I thesims skapar man ju bara familjer, hus, låter dem jobba, plugga mm 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Whippet
12/13/14, 10:23 PM
#2

#1 Tack 🙂 Kan ju alltid önska mig det 🙂

I'm out Vilar huvudet i handen

SimsBrooke
12/13/14, 10:33 PM
#3

Alla spel är på något vis beroendeframkallande tyvärr.  Men The sims tycker jag är en helt annan sak.

Jag var runt din ålder när jag spelade The sims första gången. Så detta är ett spel som man klarar av i olika åldrar =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Roze4235
12/13/14, 10:41 PM
#4

Man kan köpa till saker, expansionspaket, m.m, till det då det blir mycket roligare. (Kalla mig inte konstig bara för att jag är äldre och spelar sims, det är roligt)

Du måste ju inte köpa sakerna, eftersom att du nu inte får.

Sims är beroendeframkallande, för man måste sitta och göra de finaste husen & coolaste människorna i sådär 24 timmar styck, om inte mer.

Jag tycker definitivt att du borde önska dig det i julklapp, men för min del tycker jag att du skall börja med The Sims 3, eftersom att de är mer likt gamla sims. The Sims 4 är som ett helt annat spel, det är självklart jätteroligt det med men för nybörjare är 3an enklare.

Hoppas detta var till hjälp.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Upp till toppen
Annons: