Annons:
Etikettsimsspel-köpes
Läst 2423 ggr
Jasy07
12/27/14, 1:34 AM

SIMS 2 SPEL KÖPES

Har någon sina gamla sims 2 spel som ni vill sälja eller bara bli av med? Jag vill ha dem! De ska vara i bra skick (dvs inga större repor så att det har fuckat upp skivan) några små ofarliga repor gör ingenting så länge skivan/spelet fungerar som den ska och inte t.ex. hackar. 

Spelen jag vill ha är:                                                                                                                            Sims 2 Livet i Lägenhet                                                                                                                     Sims 2 Jorden Runt                                                                                                                           Sims 2 Fritid                                                                                                                                         Sims 2 Djurliv                                                                                                                                         Sims 2 Kul För Familjen (Prylpaket)                                                                                             Sims 2 Herrgård & Trädgård (Prylpaket)

Skicka PM eller kommentera här! 💋

Annons:
IceTee
12/27/14, 2:13 AM
#1

jag har alla utom sims 2 livet i lägenhet, och sims 2 herrgård och trädgård! 🙂

Medarbetare på Skor iFokus

Jasy07
12/27/14, 2:38 AM
#2

#1 Great hur mycket vill du ha för dem? :)

LottaV
12/27/14, 9:55 AM
#3

Ett gott skratt förlänger livet

Jasy07
12/27/14, 5:45 PM
#4

#3 Jag har redan kollat där hon säljer inte någon av de spelen som jag skrev ner på listan jag vill ha men tack ändå

VictoriaNyrop
1/4/15, 7:22 PM
#5

Har du fått tag i de spelen du ville ha? Säjer annars några av dem :)

Jasy07
1/8/15, 7:45 PM
#6

#5 Hej neej :/ vilka har du?? :))

Annons:
Upp till toppen
Annons: