Annons:
Etikettövrigt
Läst 1448 ggr
Jamie+Engla
2015-01-01 21:44

Speldator

Datorn som jag köpt delar till för ca 4000:- krascha igen, trött på denna datorn! Nu vill jag ha något nytt! Har ni något tips på en bra och (hyfsat) billig dator? Helst laptop, tar en stationär om jag måste. Den ska klara The Sims 3 original skiva + 5 expansioner, och klara av TS4 när jag skaffar de. (Skaffar inte de om jag inte har en dator) Den ska klara av att ta emot fiber internet 100/100 utan problem (den nuvarande vägrar, gäller även laptop köpt -11) Tips? Saknar att spela nu! De kliar i fingrarna när kompisar spelar :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Annons:
catcult
2015-01-01 21:52
#1

Jag gör som jag alltid brukar när det gäller spellaptops och rekommenderar någon från ASUS ROG-serie. Vilket är ditt maxpris? Vilken skärmstorlek vill du ha?

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Jamie+Engla
2015-01-01 22:13
#2

Maxpris….. Jaduuuu… Några tusenlappar? Hyfsat stor skärm tycker jag är mest bekvämt.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

catcult
2015-01-01 22:17
#3

Definiera några? Vill du ha en hyfsad bärbar som klarar av The Sims 3 med expansioner bra och laggfritt får du räkna med att lägga minst 7000 kr.

Den här skulle passa in på dina önskemål: https://www.komplett.se/asus-x550jk-156-full-hd-matt/824958

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Jamie+Engla
2015-01-01 23:25
#4

Ja mellan 4-7 tänkte jag mig :-) Får se, tar gärna mot fler tips!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: