Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1486 ggr
Lexie82
1/1/15, 10:19 PM

Custom content?

Har ni några tips på bra sidor där man kan ladda ner custom content? Framförallt är det kläder och frisyrer jag är ute efter.
Jag kollade på TSR, för den använde jag alltid till Sims 3, men den verkar inte riktigt funka som den ska. När jag klickar på en download-länk så kommer jag till grejer för Sims 3….

Annons:
Skogsraah
1/1/15, 11:09 PM
#1

Hmm… Är du medlem och inloggad på TSR? Jag vet inte om det är något nytt, men känns som att det kanske hade kunnat ha något att göra med att du inte är inloggad 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

KastKatt
1/2/15, 1:35 AM
#2

Jag kunde inte ladda ner från TSR när jag inte var inloggad! Så om du inte testat att logga in testa det :) (tyck på den gröna lådan som det står Download på som finns till höger)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Lexie82
1/2/15, 1:36 AM
#3

Ja, det funkade när jag loggade in. Men herrejösses vilken seg sida! Sen när jag la in allt i spelet så var det ändå knappt hälften jag kunde hitta… Var bättre förr när man kunde välja att bara visa nedladdat innehåll i CAS.

KastKatt
1/2/15, 11:09 AM
#4

En del saker ska in i download-mappen och installeras och en del ska in i en modsmapp. Sedan har jag märkt att trots att man vet vad man laddat ner att det är svårt att hitta, ett tips är då att gå in och kolla vart de hamnar! Många skriver ut det :)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Lexie82
1/2/15, 12:47 PM
#5

Hur vet man vad som ska vart då? Om det inte står när man laddar ner det, menar jag..

KastKatt
1/2/15, 1:20 PM
#6

Då vet jag inte, då får man nog leta igenom.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Annons:
Upp till toppen
Annons: