Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1598 ggr
LottaV
2015-01-03 20:40

Historien om Moss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-Hej mitt namn är Helena Moss jag växte upp i en vanlig familj med en mamma och pappa. Jag var enda barnet så jag fick alltid den mat jag ville ha.

-En dag när jag just lämnar mitt föräldrahem ringde det på min mobil jag svarade hallå de i andra änden sa hej vill du och dina ättlingar vara med i en dokusåpa jag svarade såklart ja. De sa om du tar en taxi till flygplatsen så har vi fixat en biljett till dig.

-Jag gjorde som de sa taxi till flygplatsen flög till min ny stad taxin  körde mej till mitt nya hem och här står jag utanför mitt nya hem.

___________________________________________________________________________________

Jag är ny med det här att berätta medans jag spelar jag hoppas det blir bra.

____________________________________________________________________________________________________

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
LottaV
2015-01-03 21:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

- Jag älskar familjen och så är jag klumpig och så är jag en riktig knasboll och sist men inte minst så vill jag hitta den där simen som är menad för mig vissa kallar den för själsfrände. - PS nästa gång ni hör i från mig så är det i form av serien.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-03 21:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#2

Helena tittade runt hur huset såg ut utvändigt. Sen tänkte hon jag kommer inte så långt med mina 250kr. Så hon tog upp mobilen och började söka jobb hon hittade ett inom affär visserligen bara som postrumstekniker men hon tänkte jag kan jobba mig uppåt.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-03 21:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 9
Förhandsgranskning av bild 2 av 9
Förhandsgranskning av bild 3 av 9
Förhandsgranskning av bild 4 av 9
Förhandsgranskning av bild 5 av 9
Förhandsgranskning av bild 6 av 9
Förhandsgranskning av bild 7 av 9
Förhandsgranskning av bild 8 av 9
Förhandsgranskning av bild 9 av 9
#3

Sen började hon under söka sitt nya hem.

Ett gott skratt förlänger livet

[skorped]
2015-01-04 09:57
#4

Du kan ta skärmbilder om du trycker på c

[skorped]
2015-01-04 09:57
#5

Följer

LottaV
2015-01-04 10:44
#6

När hon sätt sig runt så bestämde hon sig för att åka till parken.

Så hon tog upp mobilen och ringde taxi. Taxin kom så fort hon la på.

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
LottaV
2015-01-04 10:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#7

Hon träffade en grabb började prata med honom hon pratade med honom tills en annan grabb kom fram till honom då tog Helena en jogging runda.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-04 11:15
#8

hon joggade en liten stund tills hon så en äldre farbror då slutade  hon att jogga och

gick fram till 

honom och presenterar sig. Det visar sig vara en äldre kvinna vid namn Anna hon fortsatte  att prata med henne, hon passade på att hälsa på den yngre kvinnan också de tre pratade  ett tag tills den yngre gick iväg och grillade.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-04 11:45
#9

Helena gick runt parken en runda för att slå sig ner vid ett schackbord nära den  grill som den yngre kvinnan stog och grillade 

Helena började små pratade med henne igen och hälsade på mannen som satt och spelade vid schackbordet. Hon börjar själv att spela honom dom fort sätter att prata och spela  de märker knappt  att den yngre kvinna gå och en man kommer och böjar att prata det märker de först när partiet är kart för då kommer Anna och de fortsätter att prata ett tag

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-04 12:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Helenas schackpartner går efter ett tag och Anna tar och sätter sig på hans plats och de fortsätter att prata tills Anna lyckas reta upp Helena så att hon går hem till sig

Hon går och tar en kall dusch för att lugna ner sig .

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-04 12:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 8
Förhandsgranskning av bild 2 av 8
Förhandsgranskning av bild 3 av 8
Förhandsgranskning av bild 4 av 8
Förhandsgranskning av bild 5 av 8
Förhandsgranskning av bild 6 av 8
Förhandsgranskning av bild 7 av 8
Förhandsgranskning av bild 8 av 8
#11

Efter duschen kände hon sig på bättre humör så hon gick ut i köket och lagade makaroner med ost som hon satte sig åt i matsalen sen diskade hon sen bestämde hon sig  för att jobba lite så hon satte sig på sitt kontor och skrev lite rapporter.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-04 15:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#12

Efter rapporten kände hon att hon var tvungen slå en drill. Sen tittade hon på sin armbands-klocka och såg att det var tid att gå och lägga sig. Hon skulle upp tidigt i morgon bitti efter som hon började jobba 09:00

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-04 15:14
#13

När hon vaknade gick hon ut i köket tog en skål yoghurt till frukost sen gick hon tog en uppiggande dusch för att sen gå och diska sin skål

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
LottaV
2015-01-04 15:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#14

___________________________________________________________________________________

Förlåt bilderna i #13 de kommer här

___________________________________________________________________________________

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-05 19:11
#15

Sen gick hon och satte sig på soffan på trallen men hon ramlade ner på golvet i stället och började göra sittupp. Sen hittade hon lite mineraler när hon huggit klart så gick hon och kolla in gångbanan det såg ut som en skolväg  med tanke på hur många tonåringar som gick där  så här på morgon. När Helena stod där såg hon att det var stökigt i parken så hon sprang dit och tog bort det värsta.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-01-05 19:26
#16

När hon var klar tittade hon på klockan såg att hon var tvungen att rusa för att hinna till jobbet tur i oturen så han hon i tid.

När hon kom hem på kvällen så gick hon och skrev en rapport om dagen på jobbet.

Sen gick hon och åt en porthorn micromat.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-02-04 18:01
#17

Nån som kan får gärna låsa denna sida då jag har rensat bort denna familj.

Ett gott skratt förlänger livet

Upp till toppen
Annons: