Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3722 ggr
RuiXue
1/5/15, 4:11 AM

The Sims 4 knasigheter!

Köpte The Sims 4 för någon dag sedan och brukar alltid köra med humörfusk när jag spelar för att få bättre flyt i spelet. I The Sims 4 får man aktivera det varenda gång man har varit inne i "Ändra utseende" eller besökt annan tomt. För en stund sedan så hade min barnsim blivit tonåring och jag var självklart tvungen att styla om henne vad gäller hår, kläder och makeup. När jag skulle aktivera humörfusket igen råkade jag av misstag välja "Använd som huvud" på brevlådan, och ut kommer min tonårssim med en gigantisk brevlåda balanserandes på näsan! 😂

Fick bort brevlådan från henne med "Debug sim" men jag får inte bort den stora brevlådan från tomten! Går inte att sälja varken den eller den normala brevlådan i byggläget🤪

Nu har jag stängt ner spelet för natten, men jag hoppas verkligen den stora brevlådan är borta när jag startar spelet imorgon! Ser ju inte klokt ut med den där jättebrevlådan ståendes utanför huset! 😂

Någon mer som råkat ut för liknande?

Tyvärr tog jag ingen bild, men händer det igen ska jag försöka ta bild på det, det såg inte klokt ut när hon kom ut med den där jättebrevlådan!

Jennie


Annons:
Molekylflickan
1/5/15, 10:58 AM
#1

😂 "Och ut kom min sim med en gigantisk brevlåda på näsan!"

Haha 🤪

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

[Mathildaqdt]
1/5/15, 1:31 PM
#2

Haha, japp. Jag fick en jätte brevlåda på bakhuvudet. Jag får inte heller bort den för det går inte att sälja den eller nånting. Den har stått där varje gång jag startar upp spelet :/

RuiXue
1/5/15, 7:55 PM
#3

Jag satte den på andra sidan gången från den ordinarie brevlådan, så ifall brevbäraren missar den ena, så lär hen hitta den andra🤪 😂

Jennie


Upp till toppen
Annons: