Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 908 ggr
Kellyi
1/5/15, 7:24 PM

Snabb fråga?

Hej! Tänkte bara ställa en snabb fråga :) jag har bara the sims 3 husdjur (bara det expansionspaket) men jag tänkte köpa årstider också, men här kommer min fråga: om jag köper årstider och installerar det o.s.v kan jag då gå in på husdjur och skapa en ny familj där och så finns årstider där? Eller måste jag gå in på årstider? Hoppas att ni fattar :) och en sak till: dom "gamla" familjerna jag har på husdjur kommer dom "förvandlas" så att jag har årstider på dom oxå? Förlåt om det blev krångligt men hoppas att ni fattar :)) tacksam för svar

Mvh Kelly och alla hamstar :)

Annons:
[xMondSy]
1/5/15, 8:34 PM
#1

När du installerar ett nytt expansionspaket eller prylpaket så läggs bara deras möjligheter/saker/andra funktioner med i spelet och påverkar inte dina familjer eller ditt spel på något negativt sett.

Om du nu installerar Årstider så är det den ikonen du får trycka på för att starta spelet då det är den senast släppta EP:n av dina spel. Och så fort du kommer in i spelet så finns både Årstider och Husdjur, så detta är inget för att ersätta så att du ska behöva spela 2 separata expansioner. Hänger du med?

Ang. dina gamla familjer så händer ingenting med deras utseende eller relationer, det enda som kommer hända när du spelar med dom är att helt plötsligt så kommer vintern som i verkligheten :) 
Man ska kunna stänga av detta har jag för mig inne bland alla spelalternativ om man inte vill ha med att det ska ändras årstider.

Kellyi
1/8/15, 2:24 PM
#2

Tack så mycket! #1

Mvh Kelly och alla hamstar :)

Kellyi
1/8/15, 2:24 PM
#3

Tack så mycket! #1

Mvh Kelly och alla hamstar :)

Kellyi
1/8/15, 2:25 PM
#4

Oj råkade skriva tack två ggr xD :)

Mvh Kelly och alla hamstar :)

Upp till toppen
Annons: