15. The sims 4

HJÄLP. kommer inte in i hushåll.

2015-01-06 14:05 #0 av: bellaturbo

Jag kommer inte in i mina hushåll . Det står bara att jag ska välja sim för att spela,då trycker jag på en sim, o sen laddas de så hamnar jag bara i staden igen, har vart såhär sen igår och jag har avinstrallerat och instrallerat det igen och det funkar inte? har även testat att göra en ny familj o börja spela i den, men jag kommer inte in i något husåll alls. Någon som vet vad som är fel? Jag blir tokig...

Anmäl
2015-01-06 14:06 #1 av: [skorped]

Är det ts4

Anmäl
2015-01-06 14:10 #2 av: bellaturbo

Ja det är sims 4 

Anmäl
2015-01-06 14:16 #3 av: Surpan

Vi är fler som har problem.. För mig har det inte funkat på ett bra tag nu. Du är inte ensam. Glad

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl
2015-01-06 14:18 #4 av: bellaturbo

Men varför blir det så för? Kul när man lagt 600kr på ett spel o bara kan spela en vecka sen skiter det sig.. 

Anmäl
2015-01-06 14:20 #5 av: bellaturbo

#3 ska man alltså aldrig mer kunna spela nu alltså? ingen verkar ju veta vad man kan göra åt saken? 

Anmäl
2015-01-06 14:30 #6 av: Surpan

Jag försöker vänta och vara tålmodig. Sambon har lekt en massa med sparfilerna och hittat vilken som är buggad, men det är inget som han verkar kunna reparera. Jag kan inget om teknik så. Men folk stormar på internet just nu så de jobbar nog på en lösning! Glad

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl
2015-01-06 14:32 #7 av: SimsBrooke

Jag surfade runt lite på The sims Sveriges Facebooksida. För att kolla om The sims Sverige hade kommit med någon lösning på problemet. Men dessvärre så hänvisar dem till EA's support.  Och jag har inte sett någon annan skriva om en lösning!

Sajtvärd för The sims ifokus
Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Anmäl
2015-01-06 15:04 #8 av: Mitchika

#6 Vi får hoppas det. Problemet rapporterades in för över två veckor sen (runt julafton) och enligt vissa har detta problem uppstått sedan länge för vissa spelare. Eftersom det är en totalt spelförstörande bugg så tycker jag verkligen att EA måste ta sig i kragen nu ordentligt och fixa en lösning omedelbart. Yrar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2015-01-06 15:07 #9 av: Surpan

#8 Ja jag har själv haft problemet sedan julveckan.. Riktigt störigt när man haft semester och så.. Håller med om att detta borde vara prioriterat hos EA.

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.