Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1165 ggr
Onslow
1/9/15, 5:53 PM

100 baby challenge - problem

Jag har ett litet problem med min 100 baby challenge som jag inte vet om det är vanligt eller inte.

Jag kan nämligen inte få fler än 8 simmar i samma hushåll trots mina Nraas mods. Det fungerar utmärkt utanför juat den här utmaningen, till exempel i min Amazon challenge. 

Har problemet med graviditeter att göra? För min sim-mamma kan inte bli gravid. Det är hon, 7 barn och en kattunge i hushållet. Detta är ett enormt problem då utmaningen helt har stannat för tillfället och det är 15 simdagar tills mina tonåringar växer upp. 

Hur sjutton ska jag göra det här? Finns det något man kan göra?

Jag har Master Controller, Portrait Panel, Mover, Register, Sleep Freedom, Traveler och Woohooer.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
[AmandaBorg]
1/9/15, 6:51 PM
#1

Jag har ingen lösning på ditt problem, men om du har en sim, hennes 7 barn och en kattunge har du ju 9 st i ditt hushåll.

Onslow
1/9/15, 8:23 PM
#2

Ja, men jag funderar på om det är så att moden tillåter en att "lägga till" simmar i hushållet, men att hon inte kan bli gravid och "naturligt" få in en person om du förstår hur jag menar. Jag kan liksom antagligen fortfarande be folk flytta in osv, men inte föda fram dem.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

LottaV
1/9/15, 9:28 PM
#3

Jag vet inte så mycket om den utmaningen.

Men hur gammal är hon?

Om hon är åldring så kan hon inte få barn.

Ett gott skratt förlänger livet

Onslow
1/9/15, 9:34 PM
#4

Haha, jag har trots allt spelat Sims sedan 2002, så det hade jag faktiskt koll på! Hon är ungdom.

Utmaningen går ut på att få 100 barn på så kort tid och få generationer som möjligt.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Upp till toppen
Annons: