Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1043 ggr
Hallonsmurfen
2015-01-10 19:26

Familjen Larchada - Vad hände sen?

Jag hade så många planer för den ursprungliga familjen Larchada som gick i kras när den buggades till döds. Vissa saker har jag tagit vidare till den nuvarande men vissa idéer är nu obrukbara. Jag planerar så väldigt mycket i förväg. Så jag tänkte…

Framtida generationer av den ursprungliga familjen Larchada, hur skulle de sett ut? Lite av historien om vad som hände sen finns i ett kapitel av min 1000 dagars-utmaning. Så jag tänkte att jag skulle återskapa generationer som skulle kommit. Tänkte jag. Jag vet inte om det här låter vettigt alls, men jag hoppas ni förstår hur jag menar.

Vissa karaktärer såg jag verkligen fram emot att spela med, så de kanske kommer vara med i några framtida projekt istället!

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Hallonsmurfen
2015-01-10 19:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Först börjar vi med Ginger. Hon flydde när Hazzlenut och Mick gifte sig, och återvände när Mick var död. Hennes husdjur dog sen och då drog hon igen, blev olyckligt gift och hela tjolahoppet. Hon hade varit en rolig sim att spela med.

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
2015-01-10 19:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Flame, Gingers yngre halvbror och tvilling till Bambi. Han är en av de jag helst skulle velat spela med. Jag vill nog genomföra vissa av planerna med honom ändå, så de ska jag inte avslöja. 🤐

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
2015-01-10 19:38
#3

Jag ska fixa bättre bilder på dem båda i CAS senare, och fler simmar kommer också upp i tråden i framtiden!

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
2015-01-10 19:48
#4

Kapitlet med det där vad som hände sen hittar ni förresten här:

http://raspberrysims.blogspot.se/2013/11/kapitel-2.html

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
2015-01-10 23:59
#5

Hallonsmurfen, du har inte kvar familjen Larchadas sparfil fortfarande?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
2015-01-11 10:09
#6

#5 Nej, den gav jag upp med när jag bytte dator haha. 😛 Men det är kanske lika bra, jag är nöjd med den legacyn som det blev utav det, och i.o.m detta kan jag spela med vissa andra karaktärer också. 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Mitchika
2015-01-11 13:21
#7

#6 Det var nog lika bra det, i såna fall. 🙂 
Ja, det hela fortsatte ju på ett riktigt spännande och kreativt sätt. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: