Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1286 ggr
RuiXue
1/16/15, 9:00 PM

En meteor i skallen!

Ja, precis som rubriken säger, så är det precis vad som hände en av mina barnsimmar igår! Han stod ute med sin låtsaskompis (en docka som en släkting skickat när han föddes) och undrade varför det blev så mörkt helt plötsligt, sedan fick han en meteor rätt i skallen och dog! Började brinna på tomten med 🤪

Ville inte att någon sim skulle dö just då så gick tillbaka till huvudmenyn utan att spara (hade sparat spelet en stund innan) och sedan in igen och fortsatte spela! 

Mycket har man varit med om, men en meteor i skallen, det var något nytt i alla fall för mig😂

Har Nattliv, Jorden runt, Drömjobb, Leva livet och Djurliv samt några prylpaket utöver grundspelet då.

Jennie


Annons:
RuiXue
1/16/15, 9:02 PM
#1

Rättelse: Destination Världen, inte Jorden runt 🤪

Jennie


VildaVittra
1/16/15, 9:07 PM
#2

Jag måste bara inflika med att ni här inne på Sims, kan verkligen konsten att få oss andra att haja till när rubrikerna dyker upp i rutan med iFokus senast startade trådar. 

En meteor i skallen, Dör dom lätt? och Hur blir man tjockare? Gapskrattar

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Mitchika
1/16/15, 9:08 PM
#3

Meteorer i Sims 3 är roliga… 😃😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

RuiXue
1/16/15, 9:09 PM
#4

Haha har aldrig sett det innan faktiskt!

Jennie


Mitchika
1/16/15, 9:10 PM
#5

#2 Haha! Den rubrik som fick flest personer att reagera  var nog inlägget med rubriken (och innehållet) om att äta sina barn i The Sims 2 för ett bra tag sen… 😇🤦‍♂️😂

Hänger man här ett tag så blir man ganska härdad mot udda rubriker på iFokus. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

RuiXue
1/17/15, 12:26 AM
#6

Glömde, jag har Universitetsliv med… Vilken expansion är det egentligen som har meteorer i skallen på simmarna? Har spelat i flera år nu men som sagt, aldrig varit med om det innan!

Jennie


Annons:
Mitchika
1/17/15, 12:27 AM
#7

#6 Meteorerna kom med Drömjobb, om inte minnet sviker mig. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

marta01
1/17/15, 7:37 AM
#8

#t stämmer kom med drömjobb och udda nej då, på en familj har det hänt tre gånger som tur dog ingen, och allt som allt var jag med om det 6 eller 7 gånger under förra året.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

SimsBrooke
1/17/15, 12:27 PM
#9

Jag har Aldrig varit med om att någon sim har fått en meteor på tomten :S

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Pilaar
1/17/15, 1:14 PM
#10

Jag har varit med om det några gånger. En gång föll en meteor rakt ner på stadens skola, alla där inne dog 😓 Inklusive min arvinge.

RuiXue
1/18/15, 12:32 AM
#11

#10 Men jösses! 😮

Jennie


Upp till toppen
Annons: