Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1188 ggr
[Aprilbarn]
1/17/15, 12:45 PM

Hur kan jag spela? Tips tack! :)

Tänkte spela 3an men jag tröttnar alltid så fort. Blir alltid samma liksom, mamma och pappa, samma jobb och egenskaper. Så alla familjer blir samma känns de som. Har ingen fantasi. Har ni tips? Hur spelar ni? Vad kan man göra för roligt? Har absolut ingenting att göra ikväll så skulle va skönt att fastna i något några timmar och gärna inte tröttna.

Annons:
Bill&Bull
1/17/15, 12:52 PM
#1

Samma här! Blir oftast samma då man väljer sånt man gillar osv så blir de samma hela tiden. Prova att göra tvärtom, gör en sim med egenskaper som du inte gillar eller skulle välja egentligen. Sen hitta på saker som du inte tänkt på att göra annars.. man får leka lite med möjligheterna som finns ;)

||My Love For Animals Is Immortal||

[Aprilbarn]
1/17/15, 1:02 PM
#2

Får prova något sånt, tack! :) Aldrig blivit astronaut, för de kan man väl bli? De skulle vara lite spännande :)

Pilaar
1/17/15, 1:21 PM
#3

#2 Ja, du kan bli det när du kommer till den högsta nivån inom militären 😃Du kan ju alltid prova med att olika simmar och använda lite sämre egenskaper eller använda egenskaper du inte använt förut för att göra det roligare. 

Och så kan du ha deras egenskaper att "krocka" med deras yrkesval, t.ex hur skulle det vara med en klumpig detektiv? Eller en feg polis? Eller en instabil (om du har in i framtiden) sjukvårdare?  Annars kan du ju alltid köra en utmaning.

När jag spelar tänker jag alltid på att göra något jag aldrig gjort förut, vilket inte är alltför svår då möjligheterna är oändliga 🙂

[Aprilbarn]
1/17/15, 1:25 PM
#4

Det var roliga tips! :D Tack! Ja, de finns ju så mycket att göra egentligen. Men jag tror det ibland gör att jag inte kan bestämma när de finns så mycket, vill göra allt liksom men ist kör jag som vanligt för att slippa beslutångest :

Skogsraah
1/17/15, 1:25 PM
#5

Jag spelar i princip alltid utmaningar! Provat någon av alla legacy-utmaningar? 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

[Aprilbarn]
1/17/15, 1:41 PM
#6

#5 jag har provat den man ska få så många generationer som möjligt, köpa den största tomten och knappt ha råd med en säng i början. Visste inte det fanns fler ens :

Annons:
Skogsraah
1/17/15, 2:22 PM
#7

Här är en länk med huuur många legacy-utmaningar + andra utmaningar som helst! Hett tips. Själv kör jag på random legacy challenge och perfect genetics challenge (i Sims 3) just nu 🙂

 http://forums.thesims.com/en_US/discussion/788042/list-of-challenges-legacy-and-other-for-sims-4

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Skogsraah
1/17/15, 2:24 PM
#8

Såg nu att du var ute efter att spela i Sims 3? Det där var en länk till Sims 4. Men om du hittar någon du gillar kan du garanterat googla på utmaningen + Sims 3 😉 (hittade inte igen en lika utförlig lista för Sims 3, märkligt nog…)

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

[Aprilbarn]
1/17/15, 4:32 PM
#9

#8 Vill lära mig att gilla the sims 4 så kanske man köra en sån där :) Jättebra tips! Tack. Hittar jag något som jag fastnar för får jag något att göra ikväll ^^

Potatisen
1/18/15, 4:44 PM
#10

Här är en lista som Allt om sims har skrivit om utmaningar i TS3 http://alltomsims.blogspot.se/search/label/Utmaningar?m=1

[AmandaBorg]
1/18/15, 4:49 PM
#11

Har du kollat i den här tråden? 🙂

Upp till toppen
Annons: