Annons:
Etiketttips-och-tricks
Läst 1868 ggr
[postmortum91]
2015-01-18 21:06

Brist på fantasi - hjälp mig

Det här händer ibland: Jag är sugen på att spela sims, men när jag precis börjar så tröttnar jag.

Hjälp mig med fantasin, hur ska jag spela?
Jag har Sims 1, Sims 2, Sims 3 och Sims medeltiden + alla expansioner
så hjälp mig komma på en story, en utmaning eller vad som helst som ger mig lust att spela.

Annons:
[AmandaBorg]
2015-01-18 21:12
#1

Spela Uglacy. Precis som legacy, fast du ska skapa en så ful sim som möjligt och få snyggare och snyggare avkommor. Eller gör tvärtom och spela Prettacy, gör en så snygg sim som möjligt och låt avkommorna bli fulare och fulare. 😃

[postmortum91]
2015-01-18 22:11
#2

Hahaha aldrig hört talas om. 
Intressant idé. Tack för tipset!

Potatisen
2015-01-19 10:02
#3

http://alltomsims.blogspot.se/search/label/Utmaningar?m=1 Kör någon utmaning Skapa en familj och döda dem en och en Skapa en sim med helt utflippade egenskaper som du aldrig använder

hejsvejs123
2015-01-19 18:10
#4

Gör allting till tvärtemot vad du brukar. Brukar du göra blonda simmar, gör dom mörkhåriga. Har du alltid familjeinriktade simmar så ge dom egenskapen så dom hatar barn. Gör du alltid stora familjer, testa att spela med en enda sim osv. Gör allting tvärtemot vad du brukar! :)

När jag är riktigt uttråkad i The Sims brukar jag typ göra kaos i kvarteret genom att spela med olika familjer hela tiden. Typ fixa fram otrohet, skilsmässor, bygga om deras hus, göra så vissa familjer får fler barn/adopterar osv. samt flyttar in nya spännande simmar. Det finns massor :) Ett tips är att också ladda ner ny kvarter att spela i, det hjälper mycket!

[postmortum91]
2015-01-20 16:13
#5

#3 Tack så mycket för hemsidan, den var jättebra :)

Hoseok
2015-01-20 16:33
#6

Försök klara alla ambitioner som finns! :D Det är så jag spelar sims hela tiden, man håller sig verkligen sysselsatt.

Annons:
Gladasvampen
2015-01-20 18:26
#7

Det är alltid kul att köra en RLC då dem alltid blir olika och ofta ganska kul och unika :)

Upp till toppen
Annons: