Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2857 ggr
Ikajo
1/23/15, 10:44 AM

Game Time The Sims 4

Det finns nu möjligheten att prova The Sims 4 gratis genom Origins Game-time. Du kan spela i 48 timmar och om du senare vill köpa spelet finns dina sparfiler kvar. Utmärkt sätt för den som ännu inte har bestämt sig att testa spelet och själv kunna säga vad hen tycker.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
[masken123]
1/23/15, 9:23 PM
#1

Vad bra! jag fattar inte riktigt med origins gametime, är det tiden man spelar, eller är det tiden från att man laddat ner det och 48 timmar framåt, trots att man inte spelar?😃

[skorped]
1/23/15, 9:27 PM
#2

Tror att du får ha det i två dagar och sen försvinner det

Ikajo
1/23/15, 9:33 PM
#3

Jag har aldrig använt det så jag vet inte riktigt. Det finns en artikel om det på den officiella hemsidan. Simsvip har säkert skrivit något också. Jag köpte spelet när det kom ut så…

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

[masken123]
1/23/15, 9:33 PM
#4

Typiskt! Då får jag ladda ner det imorrn och spela järnet!😎

Ikajo
1/23/15, 9:35 PM
#5

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Ikajo
1/24/15, 12:02 AM
#6

Det verkar ju som man får spela 48 timmar. Knappt att det räcker skulle jag säga. Nu spelar inte jag så ofta, inte för att jag inte tycker att det är kul utan för att annat kommer i vägen. Typ livet.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
[masken123]
1/24/15, 9:46 AM
#7

Konstigt, i en annan tråd sa de tydligt att man får ha det i 48 timmar, sen försvinner det, oavsett hur mycket man har spelat! Förresten tror jag inte att EA är så generösa att de låter oss spela i 48 timmar!😉

Ikajo
1/24/15, 4:09 PM
#8

Det finns information att ta del av lite här och var. För mig är det liksom inte aktuellt.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

[masken123]
1/25/15, 9:57 AM
#9

Laddade ner det igår, och tiden går utan att man spelar!😕

Blanksteg
1/25/15, 8:52 PM
#10

Höll på att bygga mitt första hus i The Sims 4, och blev riktigt nöjd, och vips när jag var ungefär halvfärdig så stängdes spelet av. 48 timmar hade redan gått, och jag har bara spelat 6 timmar. Valde inte en så bra helg att ladda ned testversionen på… (men kanske lika bra det, kan ju inte sitta och spela spel hela dagarna…)

Ikajo
1/25/15, 10:09 PM
#11

#10 Jag har spelat över 120 timmar sedan jag köpte spelet 😃 Idag tror jag att jag satt i 6-7 timmar. Helt absorberad.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Blanksteg
1/25/15, 10:21 PM
#12

Lyckost :) Måste köpa en speldator och The Sims 4 så att jag också kan spela en massa! :)

[skorped]
1/26/15, 12:24 PM
#13

jag har spelat spelet i 500 timmar öhh

Annons:
AilyAdams
1/26/15, 1:46 PM
#14

Jag hoppade på detta erbjudandet och kan säga att jag inte kommer att köpa detta spel. Får fortsätta spela Sims 3 och hoppas på ett Sims 5 som passar mig bättre.

Det som störde mig mest i spelet var någon form av "plastighet" (Är det ens ett ord?) Det kändes billigt. Jag har så många andra spel som jag hellre spelar än att lägga mer tid på detta.

Inte världens bästa beskrivning av hur jag kände inför spelet men svårt att sätta ord på känslor ibland.

Jag kan förstå att det tilltalar många. Laddningstiderna är inte ens jämförbara och byggläget måste tilltala många som tidigare haft svårt att bygga sina hus. CAS hade jag ju sett innan och det är enastående.

 **************************
Heter det De eller Dem?

Ikajo
1/26/15, 2:42 PM
#15

Om du upplever det plastigt kan det bero på vilka inställningar du har. Om det är låga inställningar så blir givetvis grafiken sämre. Själv har jag höga inställningar och upplever att det är väldigt hög kvalitet. Jag har spelat sedan generation 1 och fyran har fått mig att förändra mitt spelande fullkomligt. Det är ett rätt högt betyg.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Blanksteg
1/26/15, 8:51 PM
#16

Jag blev heller inte så superimponerad, och det tog ett tag innan jag fattade hur man gör i byggläget (hann inte lära mig allt innan tiden gick ut). Men när jag väl fattade så tyckte jag absolut att det var så mycket lättare och häftigare att bygga hus i The Sims 4 än i The Sims 3. Man får använda sin fantasi lite mer. Nu har jag dock bara grundspelet och destination världen, universitetsliv och drömjobb att jämföra med, vet inte hur många funktioner i The Sims 4 som är helt nya.

Ikajo
1/26/15, 9:22 PM
#17

Majoriteten är helt ny. I trean kan du visserligen dra i väggar men inte på det här sättet. Jag brukade avsky att bygga hus, enda orsaken till att jag gjorde det var för att husen som fanns inte dög särskilt mycket till. Nu kan jag lägga ner ganska mycket tid på det. Jag är fortfarande inte särskilt bra på det måste jag väl erkänna men jag har definitivt inget emot det.

Det tar ett tag innan man kommer in i spelet. Man hinner inte riktigt lära känna spelet på bara några timmar. Det kräver sin tid. Vilket jag kan förstå att man inte vill lägga ut jättemycket pengar på (om man inte är som jag men jag köper å andra sidan inga andra spel). Däremot så kan det vara värt och passa på när de sänker priset. Är man fler i familjen kan man ju dela på spelet och kostnaden.

Jag fick köra några testfamiljer innan jag verkligen hittade in i det. Nu har jag en familj som jag gillar så mycket att även nu när jag bytt dator har jag sparat familjen för att kunna fortsätta spela den.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

AilyAdams
1/26/15, 11:19 PM
#18

Jag spelar på högsta inställningarna. Det är jättefin grafik, men det är något som inte känns rätt med det. Så är det bara ibland.

Dessutom gillar jag inte alls att huset är isolerat från resten av staden.

 **************************
Heter det De eller Dem?

Ikajo
1/26/15, 11:28 PM
#19

Alla är olika antar jag. Fyran är min favorit bland alla generationerna hittills. (Jag har bara spelat pc-versionerna, ts1, ts2, ts3 och nu ts4.)

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

AilyAdams
1/27/15, 12:25 PM
#20

Jag älskar att bygga hus och tomter i olika nivåer. Jag kunde inte ens komma på om det var möjligt i fyran… Allt var platt. Kankse man behöver lite mer än några timmar att spela det för att hitta alla funktionerna.

 **************************
Heter det De eller Dem?

Annons:
Upp till toppen
Annons: