Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 1520 ggr
linnease
1/24/15, 11:25 AM

Sims 3 - Laga trasig TV?

Hej! Fick Sims 3 i julklapp för ett år sen och har äntligen kommit igång.. Kul spel! Googlat lite men inte hittat nån info -hur funkar det att laga en trasig TV? Får inte till det. Första TV:n som kom med huset gick sönder på ett par sim-dagar. Försökte få min sim att laga den, lyckades inte. Ringde reparatör för 50$ två tre gånger men de verkade mest stå och slita sitt hår och stöna, tog betalt men tv:n var lika trasig. Så, köpte en ny dyr fancy Tv, men nu är den också sönder bara efter ett par Sim-dagar och verkar inte heller gå att laga. Ska det vara så? Måste jag köpa en ny igen? Har jag missat nåt? Eller är det nån bugg? Ska jag göra nåt med reparatören för att få det att funka? Och brukar de gå sönder så fort? Finns det nåt annat bra de kan roa sig med hemma istället för TV?

Annons:
linnease
1/24/15, 11:27 AM
#1

Tack på förhand förresten :) :D

Hoseok
1/24/15, 11:29 AM
#2

Tycker det låter som en bugg. När mina simmars tv-apparater går sönder så lagar dom den på några sekunder.

linnease
1/24/15, 11:30 AM
#3

Hm ok.. Ja, tyckte inte det verkade helt logiskt..

linnease
1/24/15, 11:35 AM
#4

Åh. Fick en idé. Har en tv-spelskonsol på golvet framför, kan det vara så att den är ivägen så de inte kommer åt? Inte hemma vid datorn nu så kan inte testa.. För reparatörerna har stått där i flera timmar och stöna innan de gått hem, inte bara ett par sekunder..

Hoseok
1/24/15, 11:37 AM
#5

Jag tror det ska fungera ändå? Men testa det! Skadar ju inte. :)

botakt
1/24/15, 11:37 AM
#6

Inte omöjligt. Prova att flytta på spelkonsolen och sen prova att ringa dit en reparatör. :)

Annons:
linnease
1/24/15, 11:46 AM
#7

Ok tack! Får prova när jag kommer hem :)

[masken123]
1/24/15, 12:36 PM
#8

#4 Kan vara så! Om du inte får till det med TV, kan alla roa sig med en dator, typ spela datorspel.  Sen tror jag att det funkar att de umgås med andra också, om de typ skämtar!😉

SimsBrooke
1/24/15, 8:58 PM
#9

Du får inte ha något framför teven för annars kommer dem inte fram.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[anonymie12]
1/25/15, 10:55 AM
#10

Mina har aldrig gått sönder?🙅

linnease
1/25/15, 12:34 PM
#11

Ja konstigt att de gått sönder så ofta.. Flyttade på tv-spelet, det funkade! Tack!!! 😍

Upp till toppen
Annons: