Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 5198 ggr
Lemonfreak
2015-01-29 13:49

Kan inte logga in på Origin?

Hej! Igår när jag skulle starta mitt The sims 3 så uppdaterades Origin, och sen kunde jag inte logga in.  Jag är helt säker på att jag skrev in rätt mail och lösenord, ändå kommer det upp att de är fel. Jag har klickat på "Glömt lösenord" och det står att de ska skicka ett mejl men det kommer inget. Detta hände mig i höstas också, strax efter att Origin uppdaterades. Då tog det några dagar och jag fick klicka på "Glömt lösenord" några gånger, men sen kom äntligen ett mejl. Men så ska det väl inte vara? Någon som haft samma problem eller som vet vad jag kan göra åt det? :s

Annons:
angelicaelice
2015-01-29 13:57
#1

Jag hade också problem nyligen med att logga in på min Origin, jag skickade massa mail om att fånytt  lösenord, men det kom inga. Det sluta med att jag gav upp men när jag försökte igen kom jag inte in på mailen…. så då fick jag ringa till origin support (tror jag det var) så hjälpte dem mig där.

så jag skulle rekommendera att ringa supporten! för han bad mig bara om svaret på min säkerhetsfråga så fick jag byta mail/lösenord, så kom jag in sen c:

[Diddit]
2015-01-29 13:59
#2

hade också samma problem, kunde inte starta mitt the sims 4 eft jag hade av installerat det och installerade det igen, gick då inte. köpte ett nytt the sims 4 och kan inte starta det igen, så nu tänker jag inte lägga mera pengar på spelet tyvär :P

Upp till toppen
Annons: