Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1317 ggr
Ikajo
2015-01-29 15:04

Kommande resmål

Eftersom spelpaketet Vildmarken har introducerat möjligheten att åka på semester borde det vara full möjligt för simsteamet att skapa fler semestermål längre fram. Därför tänkte jag att vi skulle kunna spåna lite kring vilka sorts resmål vi skulle tycka var roliga om det lades till. Varför inte som kommande spelpaket till exempel.

Jag skulle till exempel kunna tänka mig ett resmål med nöjesfält. Simmarna kanske skulle kunna bo i ett hotell eller i en stugby. Också skulle det finnas avskilda tomter med lite olika inriktningar. Djurpark, tivoli och andra sorters nöjeskomplex. Ts4 borde ju vara rätt lämplig för något sådant.

Vilka idéer har ni?

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
Surpan
2015-01-29 15:52
#1

Typ storstadsliv! Med klubbar där man kan dansa och affärer där man kan köpa nya grejer. Saker som bara kan köpas i storstan kanske kan vara speciella kläder, inredningsprylar eller elektronik. De kan finnas resturanger och hotell, och en park där man kan köpa glass och slappa. En ny egenskap kanske skulle vara "värlsvan" och går ut på att simmen vill resa runt. Man kanske skulle kunna utbilda sig i "utländsk kultur" också?

Jag vet inte.. men ditt förslag på tivoli verkar ju jättetrevligt! och så skulle jag vilja ha en paradisö!

/Surpan

kokoskakan02
2015-01-29 18:10
#2

En skidort där man kan bo i små stugor, dricka varm choklad på mysiga fik, grilla korv i värmestugor o.s.v.

Upp till toppen
Annons: