Annons:
Etikettövrigt
Läst 1055 ggr
emiliaolsson
1/30/15, 9:47 AM

Tröttnar i perioder?

Hej! 

Jag brukar inte tröttna på sims, oftast då bara i någon vecka eller några dagar. Men nu har jag inte alls haft något simssug alls på ca 3 månader! Jag fick sims 4 i November och spelade en eller två ggr innan jag tröttnade. Sen har jag inte spelat en enda gång sen dess. 

Nu idag fick jag en galen längtan efter att få spela sims igen. Tyvärr är min simsdator hos min pappa och jag är hos min mamma så jag får spela på tisdag.      Har detta hänt er någon gång? Hur länge var det då?

Annons:
[xMondSy]
1/30/15, 9:48 AM
#1

Många gånger. Brukar spela någon dag eller två och sedan håller man upp ett tag för att man inte har inspiration eller orkar sitta med det bara.
Så jag vet exakt hur det är! 

Men men, bara att gilla läget liksom :)

Hoseok
1/30/15, 12:10 PM
#2

Spelar i någon månad. Sen spelar jag inte i 3 månader. Sen spelar jag in en månad, osv.

råttorna57
1/30/15, 3:06 PM
#3

Jag sluta spela för typ ett halv år sen och har inte villjat spela alls men nu vill ja börja igen.

SegerSims
1/30/15, 6:05 PM
#4

Jo det är så med allt tycker jag att man gör saker i perioder.

DjurälskarenEmelie
1/30/15, 8:51 PM
#5

Exakt så händer mig också! Jag spelar i perioder, sen är jag inte alls sugen på att spela men sen så kan jag helt plötsligt få en otrolig längtan efter att spela!

RuiXue
1/31/15, 3:47 AM
#6

Jag är också periodare! Ett tag spelar jag Sims var dag i flera timmar, eller nästan var dag i alla fall- idag har jag inte spelat. Men sedan i perioder kan det gå månader mellan varje spelstund! 

The Sims 4 köpte jag på Nyårsdagen och har inte spelat det sedan typ Trettondagen, vart riktigt missnöjd med det spelet faktiskt😟 Men kanske att jag kommer tycka bättre om det om/när det kommer expansioner så det händer mer! Grundspel brukar i ärlighetens namn vara skittråkiga och bara ett nödvändigt ont för att kunna spela resten…

Jennie


Annons:
SimsBrooke
1/31/15, 9:28 PM
#7

Jag tror alla får perioder där man spelar massor och sen inget alls. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Ikajo
1/31/15, 9:43 PM
#8

#6 Jaså? Själv tycker jag att det finns riktigt mycket att göra trots att det är ett grundspel. Jag har ägnat många mer timmar att spela än vad jag brukar göra och jag periodar med allt. Bara så sent som igår satt jag i fem timmar, vilket jag inte märkte förrän jag fick ett sådant meddelande som jublande berättade att jag hade spelat i fem timmar. Oops.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Upp till toppen
Annons: