Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 3517 ggr
kiwikiwi
1/31/15, 6:51 PM

Går det att gifta sig?

Hej! Jag har en fråga som jag hade varit så tacksam om jag får svar på! Jo jag undrar om man kan gifta sig med sin ex-fru/ex-man?? Det är såhär att min ena sim hade en livslång önskan om att få vara tillsamans med 10 simmar, den 7de av dom fick hon ett barn med och dom var då gifta. Sedan skiljde sdom sig och hon blev tillsamans med ytterligare 2 killar och sedan en till och den sista var hon inte gift med men dom fick ett barn tillsamans i alla fall men pappan dog. Sedan nu så är hon gravid igen med pappan till det första barnet men dom är inte gifta igen, dom har full stapel för varandra och är helt sams igen och allt sånt men det finns inget alternativ där det står fråga om att bli pojkvän eller så? Förstår inte varför kan man inte bli tillsamans och gifta sig igen med sin ex-man? Blev lite rörigt men det viktiga är ju min fråga, går det verkligen inte? Har försökt men det kommer aldrig upp ett alternativ?? Tack hoppas någon vet!

Annons:
Ikajo
1/31/15, 6:57 PM
#1

Jag tror du får ta och tala om vilket av spelen du spelar, för det kan påverka vilka svar du behöver.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

kiwikiwi
1/31/15, 7:16 PM
#2

Spelar alla spelen men just den här frågan rör sim 3!

kiwikiwi
1/31/15, 7:26 PM
#3

Vet ingen om man kan gifta om sig med sin ex-fru/man??

SimsBrooke
1/31/15, 7:29 PM
#4

Testa och kör mycket romantik och se om Giftemål dyker upp i menyn =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

hejsvejs123
2/2/15, 5:17 PM
#5

Det ska funka, men du måste vara vänlig först och typ ta "bara vara vänner" eller något så är dom inte varandras ex längre, utan du kan börja om igen och då ändras det från ex till t.ex bästa vän. Så gå in på vänlig-fliken så ska det finnas där eller komma upp tillslut :)

Decemberfear
2/3/15, 12:01 AM
#6

Jag tror att du måste fråga simmen om de kan vara vänner först. Sedan kan du liksom börja om romansen och giftermål kommer att komma upp som förslag igen. Däremot så tror jag inte att det kommer räknas till din livslånga önskan då det ska vara 10 olika simmar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: