Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 829 ggr
SegerSims
2/8/15, 10:54 PM

Installera Midnight Hollow!

Har idag köpt Midnight Hollow som totalt vägrar laddas ner till launchen så jag kan inte installera den alls. 

Har någon varit med om något liknande? Hur löste ni det i så fall?

Om någon annan har en lösning på problemet så uppskattar jag gärna hjälp med detta.  Den var inte billig direkt heller och jag köpte Guld versionen. Har även avinstallerat hela spelet och installerat om grundspelet. Men det vill fortfarande inte fungera 😭

Annons:
AilyAdams
2/8/15, 11:01 PM
#1

Jag har inte haft det här problemet själv men vet inte om du sett detta på ea

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-3/I-can-t-access-Midnight-Hollow-GoldThe-Sims-3-world-It-is-not-in/m-p/1577423

Jag hoppas du hittar en lösning. Det är skräp när det inte fungerar som det ska.

 **************************
Heter det De eller Dem?

SegerSims
2/8/15, 11:13 PM
#2

#1 Tack! jag var på den sidan tidigare men jag får det inte att fungera. Verkar mer som att jag får försöka få mina simpoints tillbaka 😢

SegerSims
2/9/15, 12:55 AM
#3

Nu har det löst sig med över 1 timme på support. Och ingen Midnight Hollow! Men jag fick mina simspoints tillbaka men det tog en bra stund för det var inte deras policy. Men jag tyckte dom kunde vara glada över att jag inte krävde mina pengar tillbaka så jag fick mina simpoints tillslut. Fick en hel lista på olika saker jag skulle testa och den var lång.  Då jag även köpte Roaring Heights som funkade att installeras utan problem så vägrade jag stänga ner min brandvägg och ändra inställningar över allt. Speciellt när jag googlat och sett att många har problem med just Midnight Hollow så kände jag att nu får det räcka.

En fråga är det någon som köpt leksaks maskinen för sig? Och fått den att fungera utan världen?

Upp till toppen
Annons: