Annons:
Etikettövrigt
Läst 1020 ggr
densomundrar
2/11/15, 3:11 PM

TS4 gametime

Såg förra veckan att man fick, via ea games, prova att spela the sims i 48 timmar gratis via deras tjänst gametime. 

Nu när jag skulle gå in och påbörja provspelningen, då jag är osäker på om jag verkligen kommer att tycka att den känns lika bra eller bättre än 3a1, så hittade jag den inte.

Var det vara under begränsad period?

Tyckte att jag kollade när jag hittade det men såg inget datum.

Annons:
Ikajo
2/11/15, 4:37 PM
#1

Game Time för TS4 har tagit slut, det varade bara ett par veckor.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

densomundrar
2/11/15, 4:39 PM
#2

Fy vad trist att jag inte visste det innan :-(

Ikajo
2/11/15, 5:50 PM
#3

Ganska vanligt.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

densomundrar
2/11/15, 6:22 PM
#4

Vad är ganska vanligt? Att det är trist? :-/

Ikajo
2/11/15, 6:32 PM
#5

Nej, att det är en begränsad period som man får pröva. Du får leta rätt på en vän som har spelet och be att få testa lite.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

densomundrar
2/11/15, 6:47 PM
#6

Får nog köpa det och hoppas att det är värt det :-)

Annons:
Ikajo
2/11/15, 8:04 PM
#7

Jag har haft det sedan start och tycker fortfarande det är väldigt roligt. Nog roligaste basspelet hittills. Det är ju rea just nu så det är lite billigare i alla fall.
Lyssna inte för mycket på andras negativitet, allt beror på hur man väljer att se det. För min del ändrades en stor bit av mitt spelsätt. Tidigare var standard att bara ha en sim, nu har jag börjat spela med familj och tycker det är minst lika roligt om inte roligare. Familjen interagerar mycket bättre nu än tidigare.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

densomundrar
2/11/15, 8:43 PM
#8

Jo, såg att du var "billigt" just nu och funderar på att köpa det. 

Jag tror att största anledningen till att folk är missnöjda och får ett dåligt intryck av spelet är för att de är vanemänniskor och nu har skaparna ändrat och då känns det otryggt. Jag ärlikadan, men då jag är medveten om detta brukar jag försöka att prova på nya saker med ett öppet sinne innan jag dömmer. Just därför ville jag oxå prova spelet på gametime.

Men kommer nog att köpa det, jag är för nyfiken för att inte köpa det, tror jag.

Ikajo
2/11/15, 10:35 PM
#9

Själv är jag sådan som tröttnar ganska fort, att jag inte har tröttnat på TS4 är imponerande redan det. Å andra sidan väntade jag inte på en recension utan köpte spelet 4/9. Jag gör mig inga förväntningar, därför kan jag inte heller bli besviken. Jag tar livet som det kommer.

De allra flesta är fortfarande i gång om småbarn. Jag har svårt att se hur småbarn skulle påverka spelandet så pass…

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

kampfrieser
2/11/15, 10:43 PM
#10

Tycker TS4 är bra mycket bättre än TS3. I början saknade jag vissa grejer de tagit bort, kan fortfarande sakna de gamla världarna pga de var större, men det är ganska sekundärt. Spelet fungerar MYCKET bättre än TS3 imo, som jag hade ganska mycket problem med. Vad jag har förstått var det inget ovanligt.

Upp till toppen
Annons: