Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 1013 ggr
Weasley
2/15/15, 11:48 AM

The Sims 3 Wii?

Jag har The Sims 3 på Wii och har precis börjat spela (: Men hur tjänar man simdaler/pengar? Har precis köpt slut på alla pengar.. Men jag kan inte jobba någon stans för man kan inte gå in nånstans eller så.. Vet någon hur man kan tjäna lite stålar?

Trololololololololololo

Annons:
Skogsraah
2/15/15, 11:50 AM
#1

Hur menar du med att man inte kan gå in någonstans? Är det en bugg? Har du sökt ett jobb via datorn, tidning eller mobil? :)

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Weasley
2/15/15, 11:57 AM
#2

Alltså, jag ska säga att jag är nybörjare delux på det här, men då måste man väl köpa en dator eller så? Eller har jag fel :0

Trololololololololololo

Skogsraah
2/15/15, 12:04 PM
#3

#2 Nu är jag inte superbra på just Sims till Wii. Men om du har en mobil eller får en tidning levererad till dig varje morgon så kan du söka jobb där 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Weasley
2/15/15, 3:26 PM
#4

Allt ordnade sig, det blev nåt fel bara, men tack för hjälpen ^^

Trololololololololololo

Skogsraah
2/15/15, 3:42 PM
#5

#4 Vad bra! Ingen orsak 👍

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Upp till toppen
Annons: