Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 997 ggr
Skogsraah
2015-02-15 22:25

Vilken utmaning skulle du följa?

Googla eller fråga om du inte känner till utmaningen 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
GemTwist
2015-02-15 22:28
#1

Famillytree challenge

Skogsraah
2015-02-15 22:50
#2

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Mitchika
2015-02-15 23:02
#3

Absolut ISBI, den låter helt underbar. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Skogsraah
2015-02-15 23:59
#4

#3 Eller hur! Är faktiskt mest sugen på den 😃 Har då aaaldrig spelat på det sättet och det kan ju bli minst sagt spännande! Haha. Kan nog bli helt galna familjer 🤪

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Surpan
2015-02-16 10:00
#5

Jag har själv funderat på att köra ISBI, så jag röstade på den. Jag bara undrar - skapar simmen egna relationer och sånt om man inte styr den? Eller "överlever" den bara?

/Surpan

GemTwist
2015-02-16 11:36
#6

Jag brukar bara köra ISBI men tröttnar rätt snabbt jämfört med familly tree

Annons:
Skogsraah
2015-02-16 11:43
#7

#5 Jag tror att simmen skapar egna relationer. Kärleksmässigt vet jag inte, men simmarna pratar ju med varandra titt som tätt oavsett om man styr dem eller ej 🙂

Torch holdern styrs ju dock och där har man full makt att bestämma!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

sponny
2015-02-16 14:17
#8

ISBI låter ju vansinnigt kul.

myismyname
2015-02-16 14:46
#9

Säger som många andra, ISBI låter himla kul! 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Deviance
2015-02-16 22:39
#10

ISBI och Prettacy :) Tycker dock jag lyckats med prettacy på ett sätt i mitt legacy även om min startarsim inte var speciellt ful så lyckades jag tydligen hitta hennes perfect match så alla mina in born simmar i första kullen barn ser ut som supermodeller typ hahaha!

____________

hamstrar & fotografering

PennyTrollet
2015-02-17 11:11
#11

Är inte helt inne på vad alla olika legacy innebär. Har bara kört legacy där man börjar helt fattig och sen jobbar sig uppåt generation till generation. 

Vad är ISBI?

Skogsraah
2015-02-17 12:26
#12

#11 En ISBI (I'm surrounded by idiots) Challenge är en utmaning som liknar legacy på många vis, men att man enbart får styra en sim per generation. Resten, som partner, barn osv som finns i familjen får enbart leva enligt sin egna vilja. Jag kommer köra så att simmen startar ensam på en tomt med mycket lite pengar, som i vanlig legacy, men det är inget krav. Sedan kommer det galna personlighetsdraget gå i arv för att göra det hela… galnare.

Så det kan bli rätt tokigt om de vägrar gå till skolan/jobb, vägrar göra sin läxor, kissar ner sig, går runt och luktar illa hela tiden 🤪 Allt beror på simmen! Här kan du läsa mer om utmaningen på engelska och här är min tråd till utmaningen ✨

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Mida
2015-02-22 01:08
#13

Jag är mest förtjust i "grund-legacyn" där man helt enkelt ska ta sig igenom 10 generationer ;) (tycker det finns så HIMLA myket skoj man kan hitta på i den!) Men ALLA legacys som är skriven på rätt sätt är ju alldeles underbara! :D

Annons:
marta01
2015-02-22 09:13
#14

Jag skulle följa vilken av dom som helst

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

[mitzylinnea]
2015-02-22 11:36
#15

ISBI ISBI ISBI! 😃

Upp till toppen
Annons: