Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1389 ggr
Deviance
2015-02-16 13:03

storyprogression

Hej på er! Har precis börjat använda story progression men gillar det lite sisådär. Sjukt jobbigt med alla meddelanden hela tiden och jag har försökt stänga av dem men det fingerar inte. Samt tycker mina inställningar får personer att flytta och skilja sig och adoptera djur typ 30 gånger per simsdag och det är ju mer orealistiskt än EAs story progression där de knappt flyttar alls. Och jag har massor med vuxna men knappt några tonåringar eller barn heller?! Ni som spelar legacy med Storyprogression vad för inställningar har ni som är vitligast?

____________

hamstrar & fotografering

Annons:
Deviance
2015-02-16 13:03
#1

viktigast *

____________

hamstrar & fotografering

Deviance
2015-02-16 13:03
#2

viktigast *

____________

hamstrar & fotografering

kodex
2015-02-16 17:32
#3

Jag älskar mitt storyprogression, det funkar felfritt. Jag har alla meddelanden av och sen ställer jag även in preferenser på det som du nämner är jobbigt dvs mycket flytt, mycket adoptering m.m. Man kan ju t.ex. ställa in hur många dagar de måste bo i ett hus innan de får flytta, eller om de får flytta sig, göra slut, göra barn m.m. Du kan styra rätt mycket med storyprogression. Testa dig fram i alla funktioner som finns :)

Deviance
2015-02-16 22:37
#4

#3 Har bara väldigt svårt att förstå alla inställningar haha det finns så mycket så blir helt överväldigad så om du har lust att skriva i stegform på vad du anser är dina "viktigaste" inställningar så skulle jag vara otroligt tacksam :)

Har ändrat lite nu och det är ganska så mycket bättre men blir fortfarande ganska förvirrad haha!

____________

hamstrar & fotografering

Upp till toppen
Annons: