Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 3336 ggr
[eevie Z]
2/19/15, 3:48 PM

[TS3] Mina Hundar (kennel)

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av mina sims 3 hundar här :) Hoppas ni gillar dom!

Annons:
[eevie Z]
2/19/15, 3:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är min Belgian Malinois, Able le Loups du Temps på en av sina utställningar

[eevie Z]
2/19/15, 3:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och här är min Border Collie, Blue Spirit's The Second Stop Is Jupiter "Stop"

lollynonna
2/19/15, 3:53 PM
#3

Guud så fin malinois! (Eller hur man nu stavar det)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[eevie Z]
2/19/15, 3:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Mina 2 Vita Herdehundar Westley(v) och Duffy(h)

[eevie Z]
2/19/15, 3:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#3 Tack så mycket! :)

Här har du en till Malinois, Gadget heter han

lollynonna
2/19/15, 3:57 PM
#6

#5 De är sååå fina! de andra ser mer tecknade ut men de här var jättefina!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
[eevie Z]
2/19/15, 4:00 PM
#7

#6 Jag kan hålla med om det :) Jag blev otroligt nöjd med hur Gadget

[eevie Z]
2/19/15, 4:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Här kommer min kronjuvel, Ch. Chiba's Supernova "Nova". Hon har nyligen blivit utställningschampion och även fått en kull på 5 valpar. Hon är en smooth Saluki.

[eevie Z]
2/19/15, 4:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Detta är Damascus Asimov the Angelic "Asi" son till Nova och Hydraulic från kennel Damascus i Finland. Här debuterar han som utställningshund

[eevie Z]
2/19/15, 4:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Och detta är min lilla tös Sky (Damscus Skyworld the Divine)

[eevie Z]
2/19/15, 4:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Och här är min Lucas (Firestone's Skulblakas Ven), även han debuterar här i samma show som Asi.

[eevie Z]
2/19/15, 4:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Och sist men inte minst (störst faktiskt XD) kommer Hiro (Dadaeli's Bzantium Shahiro) som också debuterar här tillsammans med Asi och Lucas

Lamina
2/19/15, 6:39 PM
#13

Tass

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Velinga1984
2/19/15, 7:44 PM
#14

Fina hundar!

Kan man ställa ut hundar i TS3? Hur?

KentHjärta
2/19/15, 8:15 PM
#15

Gu' så fina! :D 

#14 Undrar detsamma ^.^

[eevie Z]
2/20/15, 3:17 AM
#16

#14 #15 Jag vet inte riktigt hur det funkar med att göra reklam för andra sidor och så här men jag kan förklara lite snabbt. Ja man kan ställa ut hundar från The Sims 3, alltså det är inte något som händer i själva spelet, utan det är så att jag är medlem i ett annat forum som är skapat för att just kunna ställa ut och tävla med dina hundar i både utställningar och olika sport event, som agility och flyball osv. Så alltså är allt som syns på bilderna bara en massa poser för att hunden ska se så bra ut som möjligt. Jag själv tycker att det är en rolig grej att göra. Jag har liksom en hel kennel site med information om mina hundar och bilder. Min kennel heter "The Angelic Kennel" och jag har aktivt haft ts3 kennel sedan 2013. Jag har även nyligen öppnat en FB sida för min kennel som man kan söka på och få upp mer information :) Skicka gärna PM om ni vill veta lite mer ingående och få lite länkar och sånt. :)

[eevie Z]
2/27/15, 4:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Jag har införskaffat mig en ny hund till min kennel.

Det är en Red Copper Siberian Husky tik som jag kallar Celine. Hon har inte fått något shownamn än, men jag jobbar på det ;)

kodex
2/27/15, 11:49 AM
#18

Heeeej Clarissa :D Jag har redan gjort reklam här för SUKC ;) Men jag tror inte jag lyckats locka så många :P Min tråd: http://thesims.ifokus.se/discussions/54667c778e0e74505c003640-sims-united-kennel-club?participating-1

[eevie Z]
2/27/15, 12:06 PM
#19

Heeeeeej :) jag lyckades inte heller så bra XD du fick bättre respons än mig :P

[eevie Z]
2/27/15, 12:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Nu har min fine border collie blivit sporting champion och jag är såååååå stolt över honom!

Annons:
Heå
3/3/15, 4:16 PM
#21

Var har du laddat ner så att du kan vara (eller att det ser ut som att du är) på en hund utställning, samt poser?

Mvh Hanna.

[eevie Z]
3/3/15, 6:25 PM
#22

#21 Jag har byggt utställningsarenan själv och det ända som är CC är Tavlan med loggan som man kan ladda ner om man är medlem på forumet och sen staketet är från TSR (hittar inte länken)

Poserna har jag gjort själv, men jag har en hemsida där jag har lite CC tillgängligt (http://bellfieldsdownloads.weebly.com/) som du kan ladda ner :)

Heå
3/4/15, 7:56 AM
#23

#22 Okej, Tack! :)

Mvh Hanna.

Upp till toppen
Annons: