Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1421 ggr
Deviance
2015-02-20 00:45

No glow-mod

Vet ni någon bra "No glow"-mod? Har fått en HQ+No Glow av en tjej som gjort den men endast ger ut på request men min dator pallar inte HQ moddar så den fungerar inget bra för mig men är så trött på det där hemska lysande ljuset alla ljusa möbler får :(

____________

hamstrar & fotografering

Annons:
[eevie Z]
2015-02-20 11:02
#1

Jag har gjort detta: http://www.simified.com/the-sims-3/tutorials/remove-bloom-effect/ Tar bara bort glowen ingen HQ, kan verka advancerat men det är riktigt lätt :) Ville själv ha HQ + No Glow modden men orkade inte vänta XD

Deviance
2015-02-20 23:08
#2

#1 Läste på den där! Men tänkte prova HQ modden en gång först men det fuckade med spelet på en gång så får skita i den som sagt. Hur ser det ut in game med typ billjusen och det för dig? Ser det jättekonstigt ut att de inte lyser eller det är inget man tänker på?

____________

hamstrar & fotografering

[eevie Z]
2015-02-21 00:50
#3

Personligen tycker jag inte att det är något man tänker på faktiskt! Jag kan försöka ta några bilder på hur det ser ut. Jag vet bara att när jag hade övernaturligt installerat så blev varulvarna och vampyrernas ögon konstiga men det var heller inte något man tänkte på när man väl spelade :)

Deviance
2015-02-21 01:17
#4

#3 Det låter ju bra!

Ogillar vampyrerna och varulvarna i Sims dock så de är sällan med i mitt gameplay men får avinstallera modden om jag någonsin gör en Supernaturlig LP :)

____________

hamstrar & fotografering

Upp till toppen
Annons: