Annons:
Etikettövrigt
Läst 1990 ggr
lovelou
2/20/15, 5:02 PM

Nyckelstensdyrk

Hello! Jag håller nu på att spela Sims 3 Destinition Världen.

Jag är i Kina och köpte en Nyckelstensdyrk som jag tolkade som att den skulle fungera till alla slags lås. Problemet jag nu har är att den inte verkar fungera för mig. När jag klickar på låset står det bara att jag inte har rätt nyckel och när jag klickar på själva Nyckelstensdyrken i min 'väska' så händer absolut ingeting…
Är det någon som vet hur den fungerar och som kan vara snäll att förklara detta för mig?
Tack :)

Annons:
marta01
2/20/15, 9:26 PM
#1

Det beror på vilken sorts lås du ska få upp. Om det är en som kräver stjärnnyckel, månformadnyckel(?), hjärtformadnyckel ska det gå. Om det dock kräver en specifik t.ex. Andra delen av drakgrottan, framför marknaden, fungerara inte nyckeldyrkare.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

lovelou
2/21/15, 12:05 AM
#2

#1 Jasså, för det är nämligen en sådan speciell nyckel för Drakgrottan :/
Har du någon aning om vart jag kan hitta nyckeln?
Tack ;)

marta01
2/21/15, 8:03 AM
#3

Man måste få ett uppdrag, ganska tidskrävande sådant, så om det fungerar som det "ska" kommer det när du gjort ganska många andra uppdrag med gravkammare. Om du vill förbereda din sim för uppdraget så är ett tips att träna kampsport, för att få nycklen behöver simen, i något av dom tidigare uppdragen i samma uppdrag, knäcka ett rymdblock, å ett tips få simen att bemästra kampsport inan du går in.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

lovelou
2/21/15, 10:41 AM
#4

#3 Det ska jag försöka, tack så mycket ;)

marta01
2/21/15, 1:36 PM
#5

#4 bara roligt att kunna hjälpa till :)

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Upp till toppen
Annons: