Annons:
Etiketteget-innehåll
Läst 2061 ggr
eeeliiinnn
2/21/15, 8:34 PM

Dator till sims 4

Någon som skulle kunna länka någon bra dator som är prisvärd och som fungerar bra till sims 4? :) gärna som finns på media markt, elgiganten tex

Annons:
Ikajo
2/21/15, 8:47 PM
#1

Stationär eller bärbar?

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

eeeliiinnn
2/21/15, 9:56 PM
#2

helst bärbar :)

Ikajo
2/21/15, 10:47 PM
#3

Testa att gå till butiken och prata med dem. Så gjorde jag. Jag köpte en ny dator nyligen (stationär). Eftersom jag inte begriper mig på teknik så gick jag till butik och berättade vad jag ville ha för något. Nu har jag en dator som jag är väldigt nöjd med och som gör det jag vill att den ska göra.
Siba brukar vara mer tekniskt kunniga än de andra butikerna.

Sidnot: Jag skulle faktiskt rekommendera stationär. Du får en bättre dator för samma pengar. Ska du andra saker, typ skriva, så är det hälsosammare att kunna anpassa avståndet mellan skärm och tangentbord. Skärmen kan dessutom vara större eftersom den inte är anpassad till datorns storlek. För att vara mer rörlig så kan du komplettera med en surfplatta som då väger mindre och är tåligare. Det finns till och med tangentbord till surfplattor. Ska du ha en bärbar dator så kostar det mer om den ska vara riktigt bra. En stationär går på under 7000.

http://www.siba.se/datorer/stationara-datorer/kontor-och-hemma/lenovo-h530-57329142-113490

http://www.siba.se/datorer/stationara-datorer/kontor-och-hemma/hp-envy-700-301no-113537

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

eeeliiinnn
2/22/15, 8:11 AM
#4

Vilken av de har du, och då måste man ju köpa med tangentbord, skärm, mus och hela bunten :/

Ikajo
2/22/15, 9:15 AM
#5

Jag har stationär dator. Tangentbord och mus ingår alltid när du köper en stationär dator, det enda du skulle behöva köpa till är skärm. I mitt fall så hade jag redan allt runt omkring. Tidigare hade jag bärbar dator (även om jag hade så mycket saker inkopplat att den knappt vad det längre), sen fick jag min svågers dator som var stationär. Trots att den hade några år på nacken fungerade den bättre än min bärbara hade gjort. Att jag köpte en ny dator var för att jag ville ha en dator som orkade mera. Jag har ingen av datorerna ovanför, när jag köpte min dator i januari så hade butiken rea och jag lyckades köpa ett skyltex billigt. Det är bara exempel på vad du kan få för pengarna.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Upp till toppen
Annons: