Annons:
Etikettövrigt
Läst 1575 ggr
SegerSims
2015-02-21 21:01

Vilket spel till mobilen?

Funderar på att testa spela sims på mobilen och det finns ju free play. Men det finns ju även ett spel som kostar pengar och jag funderar på att köpa den. Min fråga nu är båda spelen egentligen samma spel? Någon som har testat båda och vill berätta vilket som är roligast? Vill helst inte slänga pengar i sjön.

Annons:
SegerSims
2015-02-22 20:49
marta01
2015-02-22 20:56
#2

Bara gratis versionen. Kan säga vad jag tycker, jag tycker om den, det är uppdrag man ska följ för att utveckla sin "stad", man har mer än en familj, alla simmar kan ha ett jobb och en hobby. I början har man en Sims familjer, men ganska snabbt kan dom gifta sig och lite senare skaffa barn. Man börjar med en upplåst karriär tror jag, för att sen få fler när man skaffat fler byggnader i stan.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

SegerSims
2015-02-22 21:07
#3

#2 Okej, tack för att du berättar. Men kan man spela lite som man vill med? Eller är det bara uppdrag som gäller?

Molekylflickan
2015-02-22 21:23
#4

#4 Du kan ignorera uppdragen om du vill, ta dem i din ordning. Dock kan det bli ont om pengar om du inte följer dem i början. Du kan spela med dem helt som du vill annars, uppdragen hjälper dig liksom på traven, låser upp saker för dig m.m. De går parallellt, du kan spela helt utan (fast det är nog inte så kul, du kommer nog ingen vart riktigt) eller du kan köra lite halvt, efter vad du tycker är kul. Antingen uppfyller man dem, eller så gör man inte det. Typ.

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

SegerSims
2015-02-22 23:00
#5

#4 Okej tack då vet jag. 😃

Fick ett presentkort igår på Google Play så jag funderar på att bla köpa spelet. Intressant att veta innan man betalar. Kan man även spela offline? eller måste man var online hela tiden? Bra att veta om man åker utomlands då vi bilar mycket och långt så kan det vara kul att ha i bilen. 😃

marta01
2015-02-23 06:50
#6

Grattis versionen behöver internet.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Annons:
Molekylflickan
2015-02-23 07:11
#7

Ja, och bra internet ska det vara också, suck… Annars står det bara "hämtar servrar" i en och en halv evighet… x)) Jag raderade faktiskt spelet när jag spelat två dagar, men funderar på att ladda ner det igen. Grafiken är faktiskt ganska bra och det var rätt kul att spela…

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

marta01
2015-02-23 07:19
#8

Jag känner inte att det behöver vara så bra klarar att spela det på skolan, då jag inte kommer in på iFokus för att internet är för dåligt.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Molekylflickan
2015-02-23 07:22
#9

Det är nog olika :)

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

marta01
2015-02-23 07:24
#10

Värkar så

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Upp till toppen
Annons: