Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1606 ggr
Beatriceaurora
2015-03-03 00:22

Problem vid placering av hus från galleriet

Hej, jag har ett extremt irriterande problem som jag verkligen skulle behöva hjälp med. När jag laddat ner ett hus från galleriet och sedan ska placera ut det så hamnar huset "bak och fram". Baksidan av huset pekar alltså mot vägen. Jag är medveten om att det finns en "Flytta hus" funktion, men eftersom att det endast går att flytta själva huset och inte pooler/träd/andra trädgårdssaker så blir det helt fel ändå.

Så, är det någon som har upplevt liknande problem och hur har ni löst det då? Har testat att placera ut huset både från "Hantera världar" och inne på själva tomten men det blir samma sak.

Tack på förhand!

Annons:
Skogsraah
2015-03-03 00:41
#1

Jag har upplevt samma med vissa hus och har inte lyckats vända dem.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

lunis
2016-03-05 21:22
#2

Ni kan rotera antingen bara huset eller hela tomten om ni trycker på ikonen 3:e längst ut mot höger, i byggläget, där man även kan trycka för att riva osv, så är det alltså 3:e längst åt höger klicka på den så kommer två alternativ ner. Det nedersta gör att ni kan rotera hela tomten :) 

Hoppas ni fattar hur jag menar! xD

Upp till toppen
Annons: