Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 881 ggr
kokoskakan02
3/3/15, 8:31 PM

Familjen Shyler

Jag tänkte börja skriva om en familj som jag skapade här om dagen, Shyler.
Den består av Marlyn Shyler och George Shyler (vuxna) samt deras dotter Julye (småbarn)

jag kommer skriva en introduktion om varje sim för sig så fort jag har tagit ordentliga bilder på dem.

Annons:
kokoskakan02
3/3/15, 8:46 PM
#1

Först ut är Marlyn!
Hon är hemmafru med allt vad det innebär, hon driver även en blogg och försöker upprätthålla pianospelandet, hon spelade mycket när hon var ung men sen Julye föddes har det inte hunnit med.

Egenskaper:

-Virtous                                                                                                                                                                   -Snackare                                                                                                                                                         -Älskar att simma                                                                                                                                           -Tungsovare                                                                                                                                                                 -Prydlig

Livslång önskan:                                                                                                                                                 -Bloggkonstnär           

Favoriter:

-Turkos                                                                                                                                                         -Strandparty                                                                                                                                          -
-Grillad lax

Upp till toppen
Annons: