Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1983 ggr
simskontot
3/4/15, 3:15 PM

Botemedel mot sjösim?!

Jag kör just nu 100 Babies Challenge och är på mitt 38e barn… eller nåt sånt 😃 iaf, jag råkade skaffa barn med en sjösim. Jag visst inte att han var sjöjungfru föränn efter de skaffat barn, då han tidigare haft långbyxor och jag inte sett hans ben. (Finns det andra sätt att se det på?)

Jag har haft barn med sjösimmar tidigare men de har blivit vanliga simmar, men nu lyckades jag visst få ett sjösims-barn vilket jag inte vill ha.

Finns det något elixir eller NÅGONTING man kan göra för att bli vanlig sim igen? Typ som med vampirism, att man köper ett elixir eller nåt?😕

Annons:
Lia
3/4/15, 3:23 PM
#1

Låt bli att simma i havet så anpassar simmen sig till land efter ett tag, och det försvinner :-)

[eevie Z]
3/4/15, 3:25 PM
#2

Jag kan inte komma ihåg ifall det finns något elexir, jag brukade bara hålla mina simmar borta från havet, om de inte fick bada i saltvatten blev de till slut en vanlig sim igen. Dock får simmen en massa dåliga moodlets under tiden :/

simskontot
3/4/15, 3:26 PM
#3

Åh, okej, tack för tipsen! :). hon ska aldrig få simma haha

Emmy
3/4/15, 5:23 PM
#4

Sjösim? Hur blir dem det?

Lia
3/4/15, 5:25 PM
#5

Skaffa barn med en sjösim så blir barnet det, bli vän med en sjösim och be om fjäll under vattnet, eller köp det som belöning i livslång lycka.

Emmy
3/4/15, 5:26 PM
#6

I vilken expansion kommer dem? :)

Annons:
kokoskakan02
3/4/15, 5:29 PM
#7

#6 semesterparadis

simskontot
3/4/15, 5:56 PM
#8

Men en sak jag kom o tänka på; ska man hålla dem borta från allt vatten? Ducsh och sånt också? Är rädd att hon kommer dö om hon inte får vatten?

Lia
3/4/15, 6:01 PM
#9

#8 Nej, bara havsvatten. Det går bra att duscha, och till och med bada i pool. Men ingen sim dör utan vatten ändå :)

Lia
3/4/15, 6:02 PM
#10

Förresten, svar på din fråga i början! Det går att se på ett annat sätt om någon är sjösim. Om du klickar på simmen finns ett alternativ som heter "fråga om fjäll" om det är en sjösim :)

simskontot
3/4/15, 6:04 PM
#11

Tack! Juste, den interaktionen har jag ju till och med använt haha :). Ska tänka på det nästa gång innan jag ber någon skaffa barn med min sim ;).

Lia
3/4/15, 6:06 PM
#12

#11 Gjorde samma misstag som du en gång, och jag kör efter lite speciella OCD-regler, så det blev kaos i mitt huvud när det inte blev som det skulle, haha!

simskontot
3/4/15, 6:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Jaha, jag vet hur OCD känns kan jag ju säga dig :/. Dock var inte detta ett problem för mig, skönt nog 😕

Fick den här nu, så antar att hon snart blir vanlig sim igen 😉😃

Annons:
Lia
3/4/15, 6:31 PM
#14

👍

Upp till toppen
Annons: