Annons:
Etikettts1-och-ts2-allmänt
Läst 2707 ggr
Mitchika
3/4/15, 10:00 PM

TS2 Husbyggen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är min födelsedag idag! 😃🥳🎂

Jag hade tänkt ha något speciellt planerat på sajten till min födelsedag, men jag blev distraherad nästan konstant veckorna fram tills dess så när min födelsedag väl var här hade jag ingenting kul klart… Men! Jag har en massa… ehrm, "fina" husbyggen från The Sims 2 som jag tänkte att jag kunde visa upp i brist på annat. 😃

Kommer ni ihåg/känner ni till familjen Wolf? För er som inte gör det, Matriarch VS Patriarch-utmaningen går att läsa här! För det som gör det så vet ni säkert om att familjen Wolf bor i ett alldeles eget kvarter och består av totalt 6 generationer, med tonvis av syskon. Syskonen som lämnar huset lämnar även utmaningen, men deras liv fortsätter vid sidan av! Det vill säga, jag spelar vidare på dom när jag har långtråkigt eller känner för att skapa lite kaos utanför utmaningen. 🙂

Vilket innebär att alla familjemedlemmarna som flyttat ut har egna hus att bo i! Nästan alla, åtminstone. Jag har två lägenhetshus utplacerade då jag tyckte det var smidigast för så många syskon och släktingar som det faktiskt finns, men lägenheter har en tendens att vara lite… buggiga. Och i ett kvarter som redan är korrupt är det ingen vidare bra idé att fortsätta med det. Därför avvecklas lägenheterna just nu och nya hus byggs på löpande band i Wolfs kvarter! Skrattar

Så, en liten introduktion till dom någorlunda avlägsna släktingarna till Balthazar och John (nuvarande arvtagarna) och sen fram med bilder på deras hus som jag byggt åt dom. Inte det bästa projektet jag kunde komma på, men det är bättre än ingenting i alla fall! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
3/4/15, 10:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Första familjens hus vi ska titta på är familjen träskall-… jag menar, Arkon Wolfs familjs hus! 😃

Arkon Wolf var reserv i generation 3 i Patriarch-familjen och tvillingbror till arvtagaren i generation 3, Zachorian. Han gifte sig med en man som hette Stefan och dom fick tre vackra barn ihop. Tvillingarna Tom Wolf och Mio Wolf (dom finns som småbarn i en YouTube-video där dom stjäl flaskor från varandra) samt ensambarnet Neo Wolf. Arkon och Stefan är nu åldringar och dom tre barnen är nästan vuxna och redo att ta över. (Dom får slåss om huset och rätten att föröka sig, jag vill inte ha hur många barn som helst i generation 5!) 

Dom bor i det här lilla huset, mitt emot Legacytomten.

Med en egen, privat strand dessutom!

Stranden i dagsljus.

Stranden på kvällen.

Huset på kvällen (glömde den bilden längre upp).

Jag är inte 100 % klar med inredningen av huset på insidan, men jag tog bilder på alla rummen som är klara åtminstone! Det beror huvudsakligen på att barnrummet konstant förändras beroende på barnens ålder… 

Ett av dom två badrummet i huset.

Stefan tog sig en dusch medan jag fotade och jag orkade inte vänta ut honom, så… ignorera den äldre herren i duschen och fokusera på badrummet istället!

Det andra badrummet, som jag tror är exakt likadant som det första, bara med en annorlunda färgskala…

Japp, det är likadant. Det enda som skiljer är tavlorna och färgen. Det är svårt att bygga små badrum intressanta och unika…

Matsalen som jag med nöd och näppe fick plats med i huset. Jag borde ha byggt det lite större.

Det lilla köket! Som var otroligt svårfotat, det är alldeles för många växter i vägen därinne..

Köket ur en annan vinkel! Alldeles för mycket växter…

Vägen till det kombinerade arbetsrummet/vardagsrummet!

Det lilla, trånga vardagsrummet som dom ändå lyckades klämma in en jätteTV i. Fråga mig inte hur dom gjorde.

Sist men inte minst (det är badrummen som är minst med köket på nära andraplats), det extremt underdekorerade sovrummet!

Jag var så less på att bygga vid det här laget att jag inte kunde komma på ett smack till sovrummet. Det är ett fullt dugligt sovrum åtminstone!

Det var hela Arkons familjs hus det! 😃

Jag har några fler hus att lägga upp bilder på. Jag måste bara välja vilken familjs hus jag ska ta härnäst.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
3/4/15, 10:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det andra huset vi tittar på tillhör Red Wolf och det är ett ganska speciellt hus, även det väldigt litet. 

Red var en potential arvtagare och slutligen reserv i generation 4 av Patriarch-familjen, bror till Greve Tim! Han gifte sig aldrig, men han hittade en trevlig pojkvän vid namn Robin och dom är särbos och har en liten dotter ihop, Blue Wolf som snart är redo att ta över sin pappas jobb och hem. 🙂

Red startade nämligen upp ett slags hem för herrelösa hundar! Därefter har han spenderat all sin tid med att hitta, lära känna och sen adoptera både herrelösa hundar i kvarteret och vuxna herrelösa hundar i behov av ett kärleksfullt hem. Hundarna tas om hand, ges tonvis mer kärlek och tränas till att bli utmärkta och framgångsrika Stjärnor, vilket gör att dom bekostar sitt eget uppehälle samt ger möjlighet för Red att adoptera fler hundar och slippa jobba så han kan ta hand om hundarna.  😃

En bild på hela hundgården en tidig höstmorgon.

Det lilla huset, som inte ens utgör en fjärdedel av tomten. Hundarnas gård och lekutrymme har prioritet!

Några av Reds hundar slappar och myser ute vid reservatet. Den stora vita hunden på bilden, Whitefang, har tyvärr gått bort av ålder. (Det här är en äldre bild, men den var så pass fin att jag tyckte den skulle passa i tråden)

Det ska byggas ännu mer på hundgården då Red äntligen fått in pengar (det är tufft att vara ensamstående pappa till ett barn och sköta om 6 hundar samtidigt) så att hundarna får ett hus med bäddar och ordentligt med värme till vintern istället för bara kojorna. Tillsvidare ser det ut så här! 

Först ut är badrummet, för badrummet är det mest intressanta rummet i ett hus, eller hur?

Badrum är svåra att göra intressanta… Ignorera vattnet, med så många hundar som måste bada hela tiden så är duschen trasig jämt. Nästan inte värt att fixa..

Den kombinerade hallen/vardagsrummet/arbetsrummet. Återigen, det här är ett väldigt litet hus! Red står mitt upp i allt också.

Här ser man resten av arbetsrummet och "matsalen", som egentligen bara är ett bord mot en vägg på den enda plats det fick plats på.

Det lilla, mysiga köket. Det här huset är perfekt för en singelsim eller ett barnlöst par!

Sovrummet är sist och det är bara dekorerat till hälften. Detta berodde på att Blues bebissaker och barnleksaker stod härinne förr innan jag sålde dom och jag har varit för lat för att dekorera resten av sovrummet igen.

Resten av sovrummet (som det finns något i) och sista bilden på Reds hus!

Det var Red Wolf och hans kombinerade hem/livsprojekt! Förhoppningsvis kommer Blue ta över efter honom. Om inte det så har Red än så länge 6 födda kusiner och drygt 6 till planerade (som inte har hunnit födas än) som kan ta över manteln som kvarterets hundgalning. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
3/4/15, 11:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vårt nästa hus går under namnet "häxstugan i skogen" och det tillhör Gwen Wolf (till vänster på bilden ovan). 

Gwen föddes inte i Legacyhuset, utan hon är dotter till Jasmine Wolf, en av Randys omhändertagna döttrar som Suzy adopterade från socialen och tog hand om tills hon växte upp. Familjeträdet i Matriarch VS Patriarch-tråden är inte uppdaterad med Gwen och hennes syster än, men det kommer! Gwen är alltså generation 3 i familjen Wolf och har haft både en fantastisk uppväxt och gått på universitetet med sin syster (eftersom hon inte föddes på Legacytomten). 

Gwen fick sina häxkrafter av sin moster Höstmörker och har använt dom för ondska ända sen dess. Hon mötte Michelle, delade med sig av magins gåva och därefter gifte dom sig. Dom bor nu tillsammans i stugan med sin nyfödda son Gabriel Wolf. 

Den kanske inte ligger mitt ute i skogen direkt och det är väl inte överdrivet mycket skog och den kanske inte ser ut som en typisk stuga, men… här är häxstugan i skogen!

Inne i deras lilla privata skog finns det dessutom plats för romantik och det var även där Gwen och Michelle gifte sig! (Det var också i den här stugan som Sinjin Cumlin och Benjamin Lång dog av ålder, men det är en helt annan historia)

Som vanligt börjar vi med badrummet, ur den enda intressanta vinkeln av det.

Ena delen av hallen, som också leder till badrummet och Gabriels lilla barnrum.

Resten av hallen, med pianot som dom vägrade sluta tjata om och numera aldrig spelar på…

Det kombinerade köket/matsalen!

Häxornas sovrum, som ser ut… som vilket annat sovrum som helst egentligen.

Andra delen av sovrummet!

Här har vi vardagsrummet/aktivitetsrummet! Gitarren används åtminstone flitigt av bägge två.

TV-hörnan och läshörnan av vardagsrummet.

I det här huset så avslutar vi med häxrummet! Rummet där Gwen och Michelle har sina kittlar, trollformelsböcker och andra ondskefulla saker!

Resten av häxrummet. Man riktigt känner ondskan från det!

Och det var häxstugan i skogen! Som från början inte var en häxstuga utan enbart ett hus där två män behövde leva och gå bort av ålder som Gwen och Michelle sedan tog över och gjorde om till en häxstuga. 😃

Puh, det var tre hus det! Bara tre kvar och det är dom tre värsta av dom…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
3/5/15, 12:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Det fjärde huset vi ska titta på är ett av mina favorithus och byggdes ursprungligen av Storm Wolf och Suzy Wolf samt deras fruar (ett av mina favorithushåll genom tiderna), men det ägs och bebos nu av tvillingarna Talah Wolf (längst bak på bilden bland simmarna, med uppsatt hår) och Gunilla Wolf (längst till höger med lilla babyn Cole i famnen)! 🙂

Talah och Gunilla har blivit två av mina favoritsimmar, likt familjen som bodde här innan dom. Dom är tvillingsystrar och syskon till Arkon och Zachorian, vilket gör dom till generation 3 i familjen Wolf! Deras gemensamma sambo är Carita Wolf, som är mamma till båda deras barn Cole Wolf och Janet Wolf. Talah är gift med Carita, vilket gjordes för att Talah har familjeambition och ville gifta sig. Dom är en triad och oerhört lyckliga tillsammans! 😃

Amin Sims bor dessutom i hushållet tillfälligt. För er som inte minns så är han Grey Wolfs pappa och lever fortfarande, vilket gör honom till Gunillas och Talahs farfar och även farfars far till Cole och Janet. Jag har jagat reda på alla äldre pappor till tidigare generationer som en galning och låter dom nu leva ut sina liv, åldras och gå bort så att åldrandet ska hinna ikapp nuvarande generationer en aning. 

På den här tomten finns inte bara ett hus, utan två! Perfekt för den riktigt stora familjen, två familjer på samma tomt eller syskon som vill bo nära men ändå separat.

Först så tar i huset till vänster!

Ännu ett sagolikt vackert, oinspirerat badrum…

Husets hall, där butlern står och är oduglig och Gunilla ligger avsvimmad av värmeslag på grund av att hon vägrar låta bli träningscykeln mitt i sommaren..!

En liten hörna med TV och bokhylla. Flamingon på väggen är mest där för att det ser halvläckert ut när den är tänd på kvällen.

Resten av hallen som leder till köket, matsalen och sovrummet!

Ena sidan av köket!

Andra sidan av köket.

Samt matsalen, som ligger precis intill/bredvid.

Det sista rummet i det här huset är sovrummet, som ser lite halvtomt ut på grund av det vanliga skälet. Bebisprylar som inte finns kvar längre.

Första huset avklarat! Det andra huset är bra mycket större, så innan vi tar oss en titt på det kan vi ta och kika på ett par bilder av trädgården. 

Den här trädgården har ändrats massvis beroende på husens ägare och kommer troligen fortsätta förändras. Så här ser den ut för stunden i alla fall!

Här har vi poolen som aldrig använts. Hela familjen Wolf har nog lärt sig en läxa dom sent glömmer efter vad som hände med stackars lilla Louise…

Dags för hus nummer två då!

Vi börjar som vanligt med badrummet!

Följt av hallen! Det finns kattleksaker i det här huset, men dom har ingen katt. Jag tror att den är död. Hur som haver… hallen!

Sovrummet i det här huset, klart mysigare än det andra enligt mig.

Det är även i det sovrummet som vi förvarar Cole och Janet tills dom växer upp och kan förvaras i källaren! Vänta tills ni ser källaren innan ni dömer ut mig för den kommentaren!

Resten av hallen.

Det här är nog min favoritdel, åtminstone när det kommer till hallar och onödiga utrymmen!

Ena sidan av köket med Talah på väg till kylskåpet för att flaskmata Janet för 111:e gången den här timmen.

Andra sidan av köket!

Samt givetvis matsalen!

Ni kanske har märkt att husen är i stort sett omvända kopior av varandra, vilket stämmer helt riktigt! Det som gör hus nummer 2 större är källarvåningen, vars trappa ni ser här på bilden. Dags att gå ner en våning!

Här har vi då källarvåningen, även känd som barnens våning! Endast plats för två barn samtidigt, men… ändå! En hel våning för sig själva! Kusinerna Blaine och Jean var dom första barnen att växa upp i den här källarvåningen (vi kommer till deras hus nu när dom är vuxna om ett litet tag). Det här är sovdelen.

Detta är resten av barnens källarrum, ett stort lekrum med en stor, dyr lyxig TV och en egen dator! (Att dela på)

Närbild på datorhörnan!

Vi avslutar rundturen i dom dubbla husen med en bild på källarvåningen och barnens alldeles egna toalett! (Som dom vuxna alltid går onödiga omvägar till för att använda hela tiden…)

Det här var riktigt jobbigt, men nu är det klart och gjort! Triadens dubbelhustomt är fotad och upplagd. Bara två färdigbyggda hus kvar att lägga upp. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
3/5/15, 1:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Har ni undrat över hur det gick för arvtagaren i generation 4, Greve Tim Wolf, efter att han blev förvandlad till vampyr och tvingades lämna tomten då han inte längre kunde dö av ålder? Självklart har ni inte det, men här får ni veta det ändå! 😃

Greve Tim och Greve Alfons lämnade familjen åt sitt öde, säkra på att Balthazar och Joshua skulle lyckas föra arvet vidare och vinna utmaningen på egen hand, och flyttade till ett gigantiskt slott i utkanten av kvarteret nära alla tre kyrkogårdarna. Dom båda lever lyckligt där som nattens barn, men något saknas. Greve Tim har familjeambition och även om han älskar sina sex barnbarn så sörjer han att han enbart fick två egna barn. Får vi snart höra fladdrandet av små fladdermusvingar i kvarteret, tro…? Skrattar

Slottet är inte helt färdigdekorerat, ,mest för att jag är lat och för att jag inte är överförtjust i att spela på dom här två självmordsbenägna solälskarna, men jag kommer visa alla rum som är klara hittills! 

Ett slott värdigt två vampyrherrar!

Entrén till den enorma hallen/ingången som slottet börjar med.

En liten inomhusträdgård, då Greve Tim och Greve Alfons har svårt att vara ute utan att riskera att brinna upp.

I hallen finns det även en extra kista så att killarna har någonstans att dyka ner i när dom kommer hem efter jobbet. Ja, båda två jobbar nu.

Andra sidan av deras lilla inomhusträdgård.

Andra sidan av hallen med ytterligare en reservkista. Allt för att försöka hålla killarna vid liv under dagen!

Den smalare hallen som leder vidare in i slottet samt till den stora trappan till övervåningen.

Slottet har två gigantiska badrum som ligger mittemot varandra och är spegelvända kopior av varandra på alla sätt och vis. Så jag visar bara bilder på det ena badrummet!

Andra sidan av badrummet.

Dom har ett jättestort kombinerat kök/matsal, då vampyrer äter vanlig mat och inte blod/plasma i det här spelet.

Resten av köket.

Ena sidan av matsalen.

Andra sidan av matsalen!

Vardagsrum och hobbyrum är kombinerat i ett! Här är TV-hörnan och läshörnan.

Ingången till vardagsrummet/hobbyrummet.

Resten av vardagsrummet. För… vampyrer älskar karaoke.

Sista delen av vardagsrummet med pianot samt två kärlekskranka vampyrer som inte kan låta bli varandra.

Den stora trappan som leder upp till dom övre våningarna.

Det sista rummet som är dekorerat är Greve Tims och Greve Alfons' sovrum! Nej, vampyrer sov inte i dubbelsängar, men dom vill kunna myspysa i en säng också!

Greve Tims kista och hörna i sovrummet.

Greve Alfons' kista och hörna i sovrummet.

Sista bilden på sovrummet och av slottet blir på väggen där fotona från när Greve Tim var tonåring och precis börjar dejta Greve Alfons sitter! Dom var så unga och oskuldsfulla på den tiden…

Det var dom galna vampyrernas slott det och jag känner mig helt slut… Bara ett hus kvar att ta bilder av och visa upp nu. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
3/5/15, 1:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Det sista huset som finns kvar att kika på i kvarteret nu tillhör kusinerna Blaine Wolf (till höger) och Jean Wolf (till vänster)! 😃

Blaine är son till Storm (min favorit av alla Randys döttrar) och Jean är son till Suzy (min andra favorit av Randys döttrar). Bägge två är barnbarn till Randy, vilket gör dom till generation 3 i familjen Wolf. Dom har varit tillsammans och dejtat sen tonåren efter hur dom betedde sig som barn (konstanta kramar och familjekyssar, samt att dom alltid lade sig och sov i samma dubbelsäng om någon av dom två var lediga) och är nygifta. 

Deras hus är inspirerat en hel del av mitt favorithus i Uddaholm! Både Blaine och Jean är vetenskapsmän och forskare och dom ville ha ett hem som reflekterade det… till viss del. Huset hade stor potential, men sen valde dom att göra det dom gjorde med det. Detta är mitt allra senaste byggprojekt och killarna har ont om pengar, så huset är inte helt inrett än heller. 

Huset är helt klart på utsidan i alla fall (såvida jag inte får ett infall och bygger ännu mer!)

Första våningen med ett schackbord och en bänk för lite mys.

Andra våningen är… mer till för att festa på… Ni är Randys barnbarn och Greys syskonbarn, utan tvekan..

Tredje och högsta våningen på huset har i alla fall ett teleskop.

Inne i huset så har vi sovrummet färdiginrett.

Andra delen av sovrummet.

Köket är nästan klart i huset, men inte riktigt.

Badrummet är det däremot. Jag tror Blaine och Jean har ett av dom snyggaste badrummen i kvarteret.

Andra delen av badrummet.

Det lilla som finns i deras framtida arbetsrum! Ser ni något mysko därinne?

Det är allt jag har nu i deras hus, men det är en början åtminstone. Jag tror också det var alla hus som jag har hunnit bygga i kvarteret hittills! 😃

Jag kan uppdatera med mer hus och bilder om intresset skulle finnas, men det här var allt jag planerat att lägga upp. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
[skorped]
3/5/15, 7:37 AM
#7

Grattis i efterskott, roligt att du gjorde det här.

Molekylflickan
3/5/15, 7:54 AM
#8

Grattis 😃

Badrummen är typ det coolaste jag någonsin sett. Du ska se mina grå badrum…

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

FemFem
3/5/15, 2:32 PM
#9

Grattis 🎁Vilka fina hus!

Fräscha toalettstolar #1 och #3 har 😂

Mitchika
3/5/15, 5:22 PM
#10

#7 Tack så mycket! 😃🤗

Kul att du gillade det! 😃

#8 Tack så mycket! 😃🤗

Wow, tack! 😊
Jag brukar vara jättedålig på badrum och att inreda över huvud taget. Det här är första kvarteret jag verkligen anstränger mig i när jag spelar The Sims 2. 

#9 Tack ås mycket! 😃🤗

Tack igen! Skrattar
Ja, jag sa åt dom att städa innan jag kom dit för att fota, men lyssnade någon av dom två familjerna? Nej. I #1s fall är jag inte ett dugg förvånad, Stefan skulle till varje pris duscha dessutom när jag var där och fotade… 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Squidon
3/5/15, 6:45 PM
#11

Grattis i efterskott! Kul att vi äntligen fick se vad som har hänt med resten av släkten Wolf :) Du bygger mycket snyggare hus än vad jag gör :D

Mitchika
3/5/15, 6:49 PM
#12

#11 Tack så mycket! 😃🤗

Ja, några av släktens medlemmar i alla fall! Större delen av generation 2 fick ni inte veta mycket om och alla i generation 2 är döda nu, men deras barn och släktingar lever vidare. Jag kommer uppdatera släktträdet i nästa tråd av Matriarch VS Patriarch, så får man se hur långt det har gått och vad som har hänt med familjens alla medlemmar samt hur dom alla är besläktade med varandra. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
3/9/15, 6:06 PM
#13

Jag byggde klart Jeans och Blaines hus! 😃

Eller ja, inredde klart det! Dom tjänade ihop tillräckligt med pengar via sina jobb inom Vetenskap för att jag skulle kunna ha råd att fixa klart det. Så jag tänkte lägga upp bilderna på resten av huset då jag inte visade hela i inlägg #6. 🙂

Här har vi andra delen av köket, som inte var klart tidigare! Man kan även se Alfred i hans hörna av köket.

Husets entré med den konstant öppna ytterdörren. Det blir lite kallt på vintern, men dom har Steven som vaktar och det brinner här titt som tätt, så en konstant öppen ytterdörr är nog ingen jättedålig idé. Steven och Sanguine håller till i hallen när dom inte jobbar!

En liten datorhörna i hallen, precis utanför köket.

En mysig läshörna i motsatta änden av hallen, vid badrummet och arbetsrummet.

Mittemot ytterdörren finns trappan till övervåningen samt Hugos sovhörna.

Arbetsrummet som jag visade tidigare än nu helt inrett och klart! Via karriärerna har dom fått alla prylarna dom vill ha därinne!

Blaine och Jean sysslar med många saker, dom är mångsidiga vetenskapsmän… men deras förbaskade virus är en plåga att bli av med…

Övervåningen är en enda stor barnkammare, med plats för småbarn och barn/tonåringar! Max två åt gången.

Sovhörnan för barn eller tonåringar!

Lite mer av sovhörnan av rummet.

Trappan till nedervåningen, där blöjbänken står och som även används som klädhörna.

Potthörnan som också leder till badrummet på övervåningen!

Vi avslutar med ännu ett badrum, inte det bästa jag har gjort och bleknar i jämförelse med det på nedervåningen, men… det är ett fullt fungerande badrum i alla fall!

Andra delen av badrummet.

Och det var hela Blaines och Jeans hus! 😃

Eventuellt så kanske jag bygger och ändrar lite mer i deras trädgård eller utanpå huset, men jag klassar det som klart nu i alla fall. Om en servo sätts i bruk (vilket den med största säkerhet kommer att göra) blir det kanske ett extra rum eller en extra säng någonstans. Men för stunden är huset färdigt. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Upp till toppen
Annons: