Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 2809 ggr
Molekylflickan
3/5/15, 9:11 PM

Hade ni orkat titta?

Hejhej!

Min fråga är;

Hade ni orkat se på en legacy på youtube, även om den vore filmad med en iPad mot skärmen? Det är ju inte lika bra kvalitet, men ganska okej,

Hade ni orkat titta på en sådan legacy, är frågan.

Vill gärna testa att filma lite till youtube, men jag har inte möjlighet att köpa allt som krävs. Testfilmade med min iPad och hade själv inget emot det… men det är inte jag som ska titta xD

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Annons:
Deviance
3/6/15, 6:41 PM
#1

Det finns jättebra gratisprogram för att filma på skärmen även om de kan ha sämre kvalité än om man köper sig ett program :)  Har inte provat dessa här men det här verkar vara en bra sida med tips för folk som vill göra LPs

letsplay.wikia.com/wiki/LP_guide_for_newbies

____________

hamstrar & fotografering

[skorped]
3/6/15, 6:44 PM
#2

Här är ett bra gratisprogram: https://obsproject.com/

Molekylflickan
3/6/15, 7:17 PM
#3

Det är nog mest mikrofon som är problemet, tror jag. Tack för länkarna :) Ska kolla in programmen. Det hela kanske går att lösa trots allt.

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Dvärgis1234
3/6/15, 7:41 PM
#4

Finns massa bra program som är gratis screencastomatic är gratis men kan bara filma i 15 minuter :/ Men de är fin kavalitet :)


IceTee
3/6/15, 7:44 PM
#5

Svårt att säga, beror helt på kvalitén. Men oftast så blir den inte bra! Skakig bild och ljuset blir konstigt liksom

Medarbetare på Skor iFokus

thea_thea
3/6/15, 7:45 PM
#6

Nej det skulle jag inte.

Annons:
Molekylflickan
3/6/15, 8:05 PM
#7

Det blir ju lite mörkare och liiite brusigt. Skakigt blir det dock inte, har ett skal med stöd :) Jag antar att om man inte orkar titta, är det ju ens eget beslut. Jag kan/får inte ladda ner program egentligen, men att filma en legacy hade typ varit jäattekul…

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

catcult
3/7/15, 4:05 AM
#8

Absolut inte och kan intyga dig att väldigt få människor skulle orka med att titta på en sådan video, oavsett hur intressant och/eller rolig din legacy är. Köp en billig mic och ladda hem ett program, det är inte alls särskilt svårt och behöver inte bli dyrt heller. 🙂

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Molekylflickan
3/7/15, 7:58 AM
#9

#8 Jag antar det.

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

_Elina
3/8/15, 2:33 PM
#10

Om du tycker att det vore kul att filma en legacy är det väl klart du ska göra det oavsett om andra vill titta? 🙂 Men sen har ju två personer svarat Ja absolut så det är ju ett par som vill se det i alla fall, och beroende på kvalitet är jag säker på att fler också skulle kunna titta.

Molekylflickan
3/8/15, 2:36 PM
#11

#10 🙂

Då kanske jag bestämmer mig för att göra en, då. Tack :)

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Katniss
6/30/15, 5:12 PM
#12

#11 Man kan ju spela in i själva simsprogrammet, sedan kan du kanske använda något annat program för att spela in ljudet efteråt :)

R.I.P. Anton 💔

Molekylflickan
7/13/15, 3:36 PM
#13

Juste, det skulle jag kunna göra. Tack för tipset 🙂 #12

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Annons:
Katniss
7/13/15, 11:02 PM
#14

#13 Varsågod :D

R.I.P. Anton 💔

eeeliiinnn
11/7/15, 9:04 AM
#15

Hur blev det med din yt serie? :D

Molekylflickan
11/20/15, 9:10 AM
#16

Jag har haft mycket i skolan, haha #15 Det har inte blivit av, dessutom krånglar sims en del.

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Upp till toppen
Annons: