Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1707 ggr
IceTee
2015-03-13 16:53

Vattenspridare inomhus?

Fungerar det inte att ha vattenspridare inomhus? Har ett växthus (det setet man kan köpa i store) och har satt in de där mattorna man kan odla på (från in to the future). Har auto-spridare, men växterna verkar inte vattnas? Min sim får gå runt och göra det, vilket tar en jäkla tid eftersom jag har så många växter… Gäller Sims 3

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Dvärgis1234
2015-03-14 15:09
#1

Fungerar det inte ens om du tar moveObjects?


IceTee
2015-03-14 15:44
#2

#1 Nope… Hittade sen att de inte fungerar på varken mattorna eller krukorna. Man får helt enkelt ta bort golvet om det ska gå! Dock får de ju den där "ofärdigt rum" moodleten… Hittade dock en mod som ska ta bort det!

Medarbetare på Skor iFokus

SimsBrooke
2015-03-14 15:46
#3

Tror att vattenspridarna bara funkar på marken.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Dvärgis1234
2015-03-14 19:39
#4

Nice har de fixat sig för dig? Ett växthus vad nice bild?


IceTee
2015-03-14 21:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#5

#4 alltså, det har inte fixat sig riktigt, men jag hittade modden och vet hur jag ska lösa det. Har bara ett problem med att min modsmapp kan försvinna ibland, helt utan någon synbar anledning 🤔
Kan dock lägga upp lite bilder ändå med mattorna, de ser ut som jord, så låssas bara att det inte är något golv alls där och att det är faktisk "jord" 👍 (och att vattenspridarna är borta på sista bilden, de är tagna vid olika tillfällen)

Inte säker på ifall du menade att du ville ha bilder, men jag vill ändå få visa lite av mitt fina hus 😊

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: